18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info

Postępowa Europa

weltmajster • 2016-04-08, 21:02
Do celi więzienia w Berlinie wprowadzono nowego więźnia. Po chwili krępującej ciszy rezydent pyta nowicjusza:
-Ile i za co?
- 3 lata za ubranie choinki na święta w mojej kancelarii. Obraza uczuć mniejszości muzułmańskiej. A Pan?
- Jestem lekarzem, dostałem 5 za dyskryminację rasową. Zapytałem murzyna czy wypisać mu L4.




Tak, nie mam pojęcia jak się nazywa niemiecki druk zwolnienia z pracy, wymyślone na potrzebę suchara. Pozdrawiam.

Cezz999

2016-04-08, 21:10
A najśmieszniejsze jest to, że to wcale nie jest śmieszne ;)

sammael666

2016-04-08, 21:17
Pozwolę sobie zacytować bardzo inteligentny cytat mego autorstwa :)
"Niech już wreszcie pie**olnie jakaś atomówka albo meteoryt co zdziesiątkuję ludzkość bo poziom sp***olenia umysłowego i syndromu niedopchnięcia osiągnął już dawno apogeum. Czas na reset albo format tego zj***nego gatunku, którego celem jest tylko bycie NAJ"

is...........ay

2016-04-08, 22:10
Za użycie słowa "murzyn" dopiszą mu jeszcze rok. :-P

mazin

2016-04-08, 22:54
Zmartwię autora - u nas też te druki nie nazywają się L4. Od osiemnastu lat to są druki ZLA.

spiepszaj_dzbanie

2016-04-09, 01:02
weltmajster napisał/a:

Do celi więzienia w Berlinie wprowadzono nowego więźnia. Po chwili krępującej ciszy rezydent pyta nowicjusza:
-Ile i za co?
- 3 lata za ubranie choinki na święta w mojej kancelarii. Obraza uczuć mniejszości muzułmańskiej. A Pan?


- A ja znalazłem się tu przypadkiem. Niewinny jestem.

Retsam

2016-04-09, 09:56
Jak mnie ten rasizm na tej stronie burzy juz...

dzorczKlunej

2016-04-09, 10:16
Retsam napisał/a:

Jak mnie ten rasizm na tej stronie burzy juz...



Zawsze możesz usunąć konto i zalogować się na kwejka albo forum wyborczej. Nikt tu nikogo na siłę nie trzyma.

miskolargol