18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Pomoc.

ROBSON927 • 2015-02-08, 10:54
Chyba kolega go zawstydził :amused:



ke...........71

2015-02-08, 11:05
A co k***a,mial se sam podniesc i sam naprawic??

~Angel

2015-02-08, 11:11
Po co podnosił mu samochód jak on miał problem z poluzowaniem śrub?

garota

2015-02-08, 11:13
Dawniej Pudzian by załadował ich do środka i zrobił sobie nimi biceps. Not impressed.

Go...........k4

2015-02-08, 11:31
Autor filmu, nigdy koła nie zmieniał w samochodzie. :rofl:

Do odkręcania śrub w feldze, zabiera się, jak ten rusek z kluczem nasadowym, co dokręcał. :hitlerzaba:

Co...........an

2015-02-08, 14:13
A przepraszam bardzo, po ch*j te "THUGS LIFE" na końcu?

wormarder

2015-02-08, 14:51
"thugs" ? co to k***a niby jest?

Kuchar2013

2015-02-08, 16:18
THUG LIFE to znaczy gangsterskie zycie, ale THUGS ch*j wie, gangsterskie życia? WTF

co...........us

2015-02-08, 18:12
Angel napisał/a:

Po co podnosił mu samochód jak on miał problem z poluzowaniem śrub?



Bo musiał koło dopchnąć zanim je przykręcił skoro na drodze się poluzowało ?

ddobry10

2015-02-08, 18:25
Angel napisał/a:

Po co podnosił mu samochód jak on miał problem z poluzowaniem śrub?



Nie wiem, może chciał przyszpanować :P

Not4You

2015-02-08, 18:31
słabiutkie jak sk***ysyn.

Gizmolka

2015-02-08, 23:59
A teraz sobie odkręcaj w powietrzu huehuehue logika murzynów.

Topiony_serek

2015-02-09, 00:23
Angel napisał/a:

Po co podnosił mu samochód jak on miał problem z poluzowaniem śrub?


Ach te moderatory... Trochę reala i CPU nie ogarnia.
Już spieszę z wyjaśnieniem. Jeśli samochód waży te 1,5 tony to na każde koło przypada jakieś 375 kg (na tylnie mniej, bo silnik z przodu).
Więc ciężar auta oparty jest na śrubach mocujących koła do osi i utrudnia ich poluzowanie.
PS. Dołączam instrukcje poprawnej zmiany opony:
spoiler

PostulatS

2015-02-09, 09:07
6.Wstepnie dokręć śruby
7.Opuść wóz
8.Dokręć śruby

~Angel

2015-02-09, 15:41
Topiony_serek napisał/a:


Ach te moderatory... Trochę reala i CPU nie ogarnia.
Już spieszę z wyjaśnieniem. Jeśli samochód waży te 1,5 tony to na każde koło przypada jakieś 375 kg (na tylnie mniej, bo silnik z przodu).
Więc ciężar auta oparty jest na śrubach mocujących koła do osi i utrudnia ich poluzowanie.
PS. Dołączam instrukcje poprawnej zmiany opony:

spoiler



:homer:

Chciałeś błysnąć a robisz z siebie debila.
Włącz jeszcze raz film i może zaważysz, że gościu mocuje się ze śrubą i nie daje rady jej poluzować a ten przychodzi i bez sensu podnosi mu pojazd a na dodatek ręczny nie jest zaciągnięty.

Więc człowieku z "reala" wyjaśnij po ch*j on podnosi mu samochód jak śruby nie są poluzowane?

conderus napisał/a:

Bo musiał koło dopchnąć zanim je przykręcił skoro na drodze się poluzowało ?



tylko że on je próbuje odkręcić a nie dokręca