@up
Dużo napędów jest teraz dołączanych. Oszczędne to i działa, ale jak już chcesz się wykazać, to poświęć te kilka minut na chociażby podstawową edukację.
Quattro owszem, ale to jest w audi. VW ma k***a 4 motion i to jest jedna grupa, tak technologie stosowane są takie same i jednocześnie zupełnie inne.
Bmw ma swoje x-drive, mercedes ma swojego 4 matica itd itd. - ot sadistic uczy i bawi
Prawda jest taka, że quattro delikatnie ujmując rozpie**ala konkurencje i to jest niestety fakt, bo ja fanem audi za ch*ja nie jestem.
Jeździłem z różnymi napędami i osobiście kocham napęd na tył, ale po prostu napęd w audi działa niemiłosiernie dobrze i latanie w górach bokami wynalazkiem z ich stajni jest czystą przyjemnością.
Mam wrażenie, że kolega wyżej nie jeździł nigdy z czymś co ma napis quattro na desce, ale to też teraz postaram się ogarnąć no i troche edukacji dla sadoli i kolegi kilka postów wyżej (szacunek za naukę w bezpiecznym miejscu).
Jeżeli chodzi o zabawę w jazdę na wprost patrząc w szybę boczną samochodu, to patent i do szybkiego popie**alania, i do kręcenia bączków nawet z tym niemiłosiernie zj***nym dołączanym napędem (jak tu się ekspert wypowiedział) jest niemiosiernie prosty. Balansowanie hamulcem i gazem, że się tak wyrażę. Fakt patent prosty, a jednocześnie dużo nauki, żeby to dobrze wykonywać. Potem to już zabawa przednia, ale byle nikomu krzywdy nie zrobić.
Ja wychodzę z założenia, że jak już się bawię i mam coś rozpie**olić to tak, żeby tylko moje dobro ucierpiało, a nie czyjeś. (Dużo latam po górskich drogach).
Także sadole miłego zrywania asfaltu.
Prawda jest taka, że quattro delikatnie ujmując rozpie**ala konkurencje i to jest niestety fakt, bo ja fanem audi za ch*ja nie jestem.