18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Pokaz możliwości nowego Jeepa

~Velture • 2017-09-10, 10:59
Oto piękny pokaz tego co możecie zrobić swoim nowiutkim terenowym Jeepem.
Założę się, że wasze e36 1.6 lpg mpower i gólfy dwójki, a jak kumpel pożyczy to trójki, tego nie potrafią!

Szach mat!


Tafariel

2017-09-10, 12:39
No zrobił backflipa, więc pokaz udany :amused:

St...........on

2017-09-10, 13:51
Przodem też by wjechał jak by nie spanikował i nie wcisnął gazu.

I takie wzniesienia pokonuje się na włączonym reduktorze

rlkp

2017-09-10, 14:27
Popełnił jeden prosty błąd, nie miał załączonego przedniego napędu. Wczoraj w Gliwicach miałem okazje jeździć moim jeepem, który jest podobnie zmodyfikowany i rampa była o wiele wyższa, a nic podobnego się nie wydarzyło.

No cóż ale hamburgery wolą inaczej :)






---> ma ktoś link źródłowy do youtube?? <---

Taz

2017-09-10, 14:36
@up
Podobnie zmodyfikowany? :D do starego wujka zapakował lift i większe koła...
Tamten wrangler ciut bardziej pomodzony... i jego wielkie koła mogły byc przyczyna rolki. Zero rozpędu na podjeździe, stanął w połowie... tylko krok do katastrofy ;)

JedkerTC

2017-09-10, 14:49
rlkp, LA masz czy bieda lift 2'+2'podkładki bez reg. panharda? Swoją drogą kolor taki sam jak mojego WuJka:)


Btw, Rosolsky piona za CNL :)

rlkp

2017-09-10, 15:05
@JedkerTC

MA zestaw 6" LA Clayton + fox, panhard regulowany z super PRO, ogólnie modyfikacje za ponad 20k

JedkerTC

2017-09-10, 15:37
To o takie drobnostki jak wał na podwójnym czy przedłużone przewody pytać nie będę. Kozak :)

rlkp

2017-09-10, 15:42
@Rosolsky

Mam do mojego koła 35" które będę teraz zakładał na ujemny ET. Wracając do tego Wranglera, znajomy ma też mocno zmodyfikowanego i na Jeep Camp z kołami 37" bez problemu to przejechał. Tutaj błędem było wjazd z napędem tylnim i fakt jak stwierdziłeś za dużo gazu. Jeżeli miałby włączony reduktor nie musiałby się wysilać. Natomiast może chciał coś udowodnić i klapa...

Jeżdżę w rajdach od kilku lat, przejadłem temat jeepów z każdej strony i wiem że wypadki się zdarzają ale tylko z winy kierującego. Ok Wrangler ma lekką dupę, ale użycie 4x4 uratowałoby go przed efektownym jebnięciem.


@JedkerTC
jak masz lekko pomotanego Jeepa, zapraszam do wzięcia udziału w Beskid Adventure 16.09.2017.
Są 3 kategorie

Turystyk (auta seryjne)
Adventure (auta od 2" do 6")
Extreme (zmoty)

Świetna zabawa z rywalizacją o pieczątki, 90% jeepów, obecnie udział bierze 45 załóg z całej Polski :)


Mam wał na podwójnym krzyżaku, ale też wał z ZJ 4.0 polift na homo, bo długość idealna, zmieniam w zależności od przeznaczenia

JedkerTC

2017-09-10, 15:45
Z chęcią, ale wpierw stań za mnie jako zmiennik na służbie w weekend, a potem pojedź za mnie na ćwiczenie Dragon17 ;) . Nie mniej na jakimś spędowisku pewnie się znajdziemy. JeepCamp w przyszłym roku mnie interesuje.

T-Will

2017-09-10, 15:47
rlkp napisał/a:

Popełnił jeden prosty błąd, nie miał załączonego przedniego napędu. Wczoraj w Gliwicach miałem okazje jeździć moim jeepem, który jest podobnie zmodyfikowany i rampa była o wiele wyższa, a nic podobnego się nie wydarzyło.


Przecież rampa z filmiku jest zdecydowanie bardziej stroma.

Jorgen88

2017-09-10, 16:37
@up jebiesz cebulą