18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Auks

2013-04-05, 19:06
Chciałbym być protokolantem na takiej rozprawie...

Sąd: Niech powód powie wszystkim dlaczego się tutaj zebraliśmy?

P.K: Zawsze miałem wielkie marzenia...


:idzwch*j:

zaba711

2013-04-05, 19:07
Jestem specjalistą i prawnikiem oraz księdzem tak wiec słuchajcie :
Jak dla mnie to głupio zrobił P.K., bo powinien najpierw napisać do administracji pogadać a nie od razu sądem grozić (szkoda że nie czymś innym), bo patrząc na to wszystko to nasz kochany użytkownik pisząc artykuł przedstawił to wszystko jak on to widzi (wolność słowa istnieje), następnie agresorem jest P.K., grożąc sądem portalowi sadistic.pl, przez co nasz sadistic.pl jest ofiarą bezpodstawnych oskarżeń. (P.K. oskarża że niby przedstawia ten portal kłamstwa na jego temat, bla bla bla ale to nie portal przedstawia, tylko użytkownik który też nie przedstawia tego jako tak jest i tak ma być tylko przedstawia to co wywnioskował z tego co jest w internecie - czyli przedstawił swoją opinię na jego temat)

Prościej to ujmując, jest klient, klient oskarża sklep za to że ekspedientka powiedziała sprzedając kiełbasę że jest dobra (ekspedientka wyraziła swoją opinie na temat kiełbasy), ale naszemu klientowi to nie smakował i dlatego oskarża sklep, do tego pisząc że mówi kłamliwe informacje na temat np. kiełbasy.
Ekspedienta - nasz autor artykułu,
Sklep - sadistic.pl
Klient - P.K.

Ba dodając te plotkarskie serwisy które pisały o tym, jest niby napisane że sadistic.pl przeprasza, a sama administracja nie wie że przepraszała widząc na oświadczenie zamieszczone na stronie sadistic.pl, teraz pytanie czy serwisy plotkarskie uroiły coś czy, P.K. skłamał w sprawie domniemanych przeprosin złożonych przez sadistic.pl czy też nasz użytkownik, autor artykułu przeprosił w imieniu sadistic.pl.

PS.
Przypomniało mi się takie mądre przysłowie które pewnie dobrze znacie.