topic

Ocieplanie wizerunku wojsk USA

Konfedernacja • 2020-01-14, 21:32

Irak albo jakiś Poligon.

MrSiwy88

2020-01-14, 21:39
k***a, rozumiem ciapatego ze skóry obedrzeć, czernego zeszmacić ale psiaka małego niewiinego ??? Do GAZU k***ę!

DuchCzempa

2020-01-14, 21:44
Ze wszystkiego można się śmiać, ale nie z krzywdy małych, kochanych, futrzanych pyszczków.
No i jeszcze nie wolno ze słitaśnych bąbelków, ale to już na serio.

Jerzy_Owsik

2020-01-14, 21:53
Konfedernacja napisał/a:

Irak albo jakiś Poligon.



Jakis poligon? Napewno nr 6

NorbiX

2020-01-14, 21:54
Potem zrobi film ze swojego powrotu domu i powitania ze swoim pieskiem.
Pół świata będzie srało łzami na powrót bohatera!

SZ...........GU

2020-01-14, 22:13
a żeby ci k***o nogi upie**oliła mina, ale tak, żeby jajca z ku*asem oberwało a zamiast odbytu miałbyś stomię, ch*ju. Za tego szczeniaka

Jerzy_Owsik

2020-01-14, 22:17


Oni wolą czarne psy bo. Sa nauczeni ze czarny zawsze aie posłucha

poligon6

2020-01-14, 22:42
Ale nim pie**olnał. Po wsi chodził kiedys koleś zwany Jasio Drążek i też rozprawial się z niechcianymi nadliczbowymi szczeniakami. Tylko zazwyczaj ciskał nimi o sciane chlewu, robił to na tyle skutecznie, że nigdy nie miał powtórek. Nazywano go Drążek bo z dorosłym radził sobie za pomoca drąga.

Tylko po co te ruskie ciskają szczeniakiem podszywając się pod jankesów.? Tego nie rozumiem? Zawsze byli kiepscy w prowokacjach.

Swoją droga nie dziwne że tego fejka wkleja ktoś kto ma logo ruskiej V kolumny w Polsce.

roman970227

2020-01-14, 22:54
Jak by ciapatym tak rzucił to bym klaskał. Ale k***a od psów niech sp***alaja

NataliaW

2020-01-14, 23:08
ciąża/aborcja moje ciało moja sprawa. mój pies to mój pies moja sprawa co z nim zrobię

impressa88

2020-01-14, 23:15
NataliaW napisał/a:

ciąża/aborcja moje ciało moja sprawa. mój pies to mój pies moja sprawa co z nim zrobię



Twoja matka miała jednak odmienne zdanie skoro takie bzdury piszesz. Chyba że... jesteś z probówki to ok.

wertuqq

2020-01-14, 23:32
Przecież to nagranie jest starsze od internetu.

MaciejLubicz

2020-01-14, 23:52
poligon6 napisał/a:

Ale nim pie**olnał. Po wsi chodził kiedys koleś zwany Jasio Drążek i też rozprawial się z niechcianymi nadliczbowymi szczeniakami. Tylko zazwyczaj ciskał nimi o sciane chlewu, robił to na tyle skutecznie, że nigdy nie miał powtórek. Nazywano go Drążek bo z dorosłym radził sobie za pomoca drąga.
Tylko po co te ruskie ciskają szczeniakiem podszywając się pod jankesów.? Tego nie rozumiem? Zawsze byli kiepscy w prowokacjach.
Swoją droga nie dziwne że tego fejka wkleja ktoś kto ma logo ruskiej V kolumny w Polsce.




""Swoją droga nie dziwne że tego fejka wkleja ktoś kto ma logo ruskiej V kolumny w Polsce"'

ja pie**ole xd



sars_80

2020-01-14, 23:52
To poligon, tak było