18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach

O pomysłach kobiet ...

AHAHAHA_NO • 2014-01-25, 11:45
…które nienawidzą mężczyzn.

Dyskryminacja mężczyzn szerzy się, czas najwyższy zacząć działać zanim te powalone genderowe fetyszystki wymyślą coś jeszcze bardziej popierdo*lonego!

Cytat:

O tym dlaczego program „Równościowe Przedszkole” odziera chłopców z godności i demoluje psychikę dzieci z Dorotą Dziamską, metodykiem nauczania początkowego z Pracowni Pedagogicznej im. prof. Ryszarda Więckowskiego rozmawia Katarzyna Kawlewska.



Katarzyna Kawlewska: Jak ocenia pani program „Równościowe Przedszkole”? Jak uczynić wychowanie przedszkolne „wrażliwym na płeć”?

Dorota Dziamska: Przede wszystkim, nie jest to „program”, który można nazwać od strony dydaktycznej „projektem programowym”, ponieważ nie zawiera w swej strukturze typowych dla programu edukacyjnego elementów. Widać, że nie jest napisany przez pedagogów, począwszy od konspektu zdań, które są nieprawidłowe, zasad kształcenia, skończywszy na tym, że zadania są dla przedszkolaków nudne i nie leżą w obszarze naturalnych zainteresowań dzieci. Zawiera też błędy merytoryczne. Generalnie, jest to program, który powinien natychmiast zostać wrzucony do kosza. Najbardziej „śmieszy” mnie to - pomijając gender, którego nie akceptuję - że wciska się do polskich przeszkoli program napisany na podstawie badań, obserwacji szwedzkich dzieci i ich nauczycieli. To paranoja.

Jaki wpływ realizacja tego programu może mieć na psychikę przedszkolaka, teraz i w przyszłości?

Na swoich szkoleniach, dotyczących innych tematów, poznałam nauczycielki, które przyznały się, że zostały przymuszone przez dyrektora przedszkola do wprowadzenia tego programu do zajęć z dziećmi. Jedna z nich opowiedziała, jak reagują dzieci. W momencie, kiedy zaproponowała chłopcom przebranie się w sukienki, część z nich uciekła do toalety, część zaczęła płakać, kilku zaoponowało natychmiast, a jeden zareagował agresją i chciał nauczycielkę pogryźć. Program odziera z godności małych chłopców. O ile dziewczynki godzą się na przebieranki, bo to dla nich frajda, bo, to można rzec, leży w ich naturze, o tyle chłopcom to bardzo uwłacza. Nawet jeśli nie jest to przymus, a propozycja. Chłopcy zbuntowani, przez swoją reakcję, ocalili swoją godność, ci mniej odważni ulegli, w sukienkach dziewczęcych narazili się na śmieszność szczególnie w oczach tych zbuntowanych. Takie zajęcia prowadzą do ogromnego „bałaganu” w psychice dziecka i mogą się ciągnąć za nim przez całe dorosłe życie. Takie odzieranie chłopców z godności to dla mnie przestępstwo.

Czy 4-latek jest przygotowany emocjonalnie i wystarczająco dojrzały na edukację z zakresu gender?

Autorki programu „Równościowe Przedszkole” kompletnie nie znają się na psychologii rozwojowej małych dzieci. Zdecydowanie chcę podkreślić, że w polskim przedszkolu nigdy nauczyciel nie zabraniał chłopcu bawić się lalkami czy dziewczynce samochodem, co sugerują w treści programu. Dzieci świetnie widzą różnicę, sięgają po różne zabawki, po czym wracają do ulubionych. Nauczyciel nie stawia żadnych granic, daje wolność wyboru dzieciom. To, co proponuje gender, to manipulacja. Same autorki narzucają dzieciom inne spojrzenie, do którego przedszkolak sam nie dochodzi. Edukacja powinna polegać na tym, że dzieci same tworzą swoją wiedzę i dochodzą do pewnych zwyczajów kulturowych, ról, które są przyjęte w ich rodzinach. Nauczyciel nie ma prawa do tego, by mieszać w głowie dziecku, bo jakieś „zakompleksione panie” mają problem z identyfikacją. Generalnie projekt pokazuje problemy dorosłych, które przetworzono na program dla dzieci. Czterolatek owszem widzi rolę, które pełni mama, tata, ale nie ma zielonego pojęcia, że ktoś z dorosłych nazywa je rolami płciowymi.

A może autorki walczą o równouprawnienie dla dziewczynek?

W tym programie kobiety wystawione są przed szereg, zawsze na pierwszym planie, przed mężczyznami. Autorki, niby walczą z dyskryminacją, a same dyskryminują mężczyzn. Czy chłopiec ubrany w „dziewczyńską” sukienkę nie jest dyskryminowany? Jest pośmiewiskiem dla rówieśników. Okrada się go z godności. W programie na siłę zmieniana jest obyczajowość, w sposób sztuczny i nieadekwatny do polskiej rzeczywistości, która wynika z naszej natury i potrzeb rozwojowych.

W programie „Równościowe Przedszkole” znajdujemy fragment o tym, że dziewczynki idą do przedszkola bez płci, beztrosko, a po pół roku otrzymują płeć, bez możliwości zmiany. Natomiast chłopcy idą do przedszkola jako chłopcy i wychodzą jako chłopcy. To prawda?

To jest zupełnie nielogiczne. Autorki same sobie przeczą. Najpierw mówią, że dziewczynki zawsze są ubierane na różowo, a potem, że jednak płeć zostaje narzucona dopiero w przedszkolu przez stereotypowe nauczycielki i ich metody. Brak w tym konsekwencji. To jest następna manipulacja genderowców. Trzyletnie dziecko doskonale wie kim jest, dopiero takiego typu program miesza mu w głowie. W okresie przedszkolnym, stąd i w czasie pobytu w samym przedszkolu dziecko uczestniczy w doświadczeniach, które budują jego tożsamość płciową. Każdy człowiek ma prawo wiedzieć kim jest, ma prawo do korzeni. Dzieci zazwyczaj budują samodzielnie relacje społeczne między sobą, zaś program wprowadza ideologiczne rozmowy, które zupełnie nie są na poziomie tych dzieci. Funkcjonowanie takiego projektu w przedszkolu jest pozbawione sensu.
Znana psycholog, Dorota Zawadzka broni projektu, mówiąc, że panie z Feminoteki przygotowały „fajny” program edukacyjny dla dzieci, który pokazuje tylko jak „fajnie” jest być chłopcem i równie „fajnie” być dziewczynką. Rzeczywiście o to chodzi?
Przede wszystkim, nie jest to program edukacyjny. Dorota Zawadzka przyklepuje projekt, tym samym jak widać, popiera rzeczy, na których kompletnie się nie zna. Jest przecież psychologiem i powinna dokładnie wiedzieć, co się dzieje w wieku od 3 do 6 lat z psychiką i rozwojem dziecka. I jak wygląda budowanie tożsamości płciowej. Jeżeli ta pani, jako psycholog, nie widzi w tym programie drogi do zaburzeń i dezintegracji psychicznej dziecka, to znaczy, że ma wielki problem. Celem edukacji człowieka jest dojrzałość, integracja psychiczna, a te zajęcia nie mają tego na celu. Integracja psychiczna przejawia się tym, iż dziecko przeżywając uczucie, zachowuje się adekwatnie do niego, a wyrażane przez nie myśli, nawet w krótkich wypowiedziach nie są zaprzeczeniem tychże uczuć i okazanego zachowania. Jeżeli Dorota Zawadzka nie widzi tego, to jakim jest ona psychologiem? Takimi słowami traci autorytet w oczach pedagogów i psychologów.

Autorki programu mówią, że program uczy tolerancji do mniejszości, również seksualnych, zwalcza dyskryminację, uczy akceptacji i zwraca uwagę na przemoc seksualną.

To właśnie jest absurdalne, bo autorki zapominają albo nie wiedzą, że dziecko do ok. 13 roku życia jest w okresie latencji. Dzieci w tym wieku nie zajmują się sprawami seksualnymi. Interesują się cielesnością, porównują ciała swoje z rówieśnikiem z otoczenia. Natomiast problem przemocy, inicjacji seksualnej czy homoseksualizmu to rzeczy, które tych dzieci nie dotyczą! Edukacja człowieka polega na tym, że jeśli się „dziś” czegoś nauczy, to „jutro” zaczyna stosować. Łatwo wyobrazić sobie skutki. Autorki przerzucają temat z wyższych poziomów edukacji na maleńkie dzieci. Manipulują nimi, obarczając je problemami, których dzieci nie rozumieją.
Do jednego z przykładowych scenariuszy zajęć, zakładanych przez program, potrzebne są materiały takie jak: peruki, sukienki, taśma, czapki bejsbolowe. Do czego, według Pani wiedzy, mają służyć takie rekwizyty?
Oczywiście do prowadzenia zajęć. Rozmawiałam z nauczycielkami i wiem, że przebierają dzieci. Autorki programu nie mogą twierdzić, że przebieranek się nie stosuje, że to tylko przykład. A pod tym konkretnym scenariuszem nie ma dopisku, że to „teatrzyk”.

W programie „Równościowe Przedszkole” czytamy, że zadaniem nauczycielek jest „przełamanie stereotypowego myślenia o rolach rodziców i dziadków”, szacunek dla tego, co inne, niezgodne ze stereotypem. Czy ukrytym celem programu nie jest po prostu zredefiniowanie roli małżeństwa i rodziny?

Panie, które napisały program, zapomniały, że nauczyciel w przedszkolu jest po to, by pomagać rodzicom w rozwoju, wychowaniu i kształceniu dziecka. My, nauczyciele, nie mamy prawa ingerować w rodzinę. A ten program, pod pozorem walki ze stereotypami, wchodzi z „butami” w rodzinę. Nie wolno zarzucać rodzinie, że jest stereotypowa, w przestrzeni wolności i demokracji, bo każda z nich ma prawo być taka jaka chce być, a rodzice mają konstytucyjne prawo do wychowania dziecka zgodnie z przekonaniami. Ten program to atak na rodzinę. Niestety, autorki nie mają świadomości konsekwencji, są podmiotem większej indoktrynacji, która dotarła do Polski, a jest efektem europejskiej tendencji uderzania w rodzinę, kulturę i obyczajowość z niej wyprowadzoną. Ten program, to ślepa kopia nieprawdopodobnych rzeczy, które mają miejsce w Szwecji i innych krajach europejskich. Polacy wcale nie są tak stereotypowi, jak twierdzą autorki. Projekt jest obrazą rodziny, nauczycieli, małżeństwa. Powinien zniknąć z przedszkoli na zawsze. Nie jesteśmy głupim narodem, jak sugerują panie w programie,które na skutek stereotypów tworzy ograniczenia i i dyskryminację. Ograniczenia i dyskryminację tworzą natomiast źle rozumiane role społeczne, brak dojrzałości psychicznej do ich pełnienia, upadek wartości oraz brak szacunku do drugiego człowieka.

Jakie wartości według pani warto zaszczepiać dzieciom?

Każda kobieta ma prawo być kobietą, a mężczyzna żeby być mężczyzną. Mamy prawo do swoich cech. Mamy prawo wychowywać własne dzieci - dziewczynkę na kobietę, a chłopca na mężczyznę. Dojrzałość psychiczna jest celem. Człowiek ma niezbywalne prawo do pełnej świadomości kim jest, jaką ma płeć i cechy. Dużo lepszy byłby program wzmacniający cechy kobiecości i męskości, żeby pokazać ich piękno i wzajemną potrzebę dopełnienia. Natura sama stworzyła komplementarność między kobietą i mężczyzną. Nie dyskryminujmy tej pięknej relacji, tylko ukazujmy jej wartość, której rozumienie przez dzieci zaczyna się w rodzinie.

Rozmawiała Katarzyna Kawlewska


BongMan

2014-01-25, 12:00
Chyba trzeba zmodyfikować definicję kobiety, wyciągnąć z niej feministki, a potem bez krępacji lać je po ryjach. Bo do kobiety to nawet podobne nie jest, a takie głupie i wk***iające, że ręka sama się podnosi...

RavenRR

2014-01-25, 13:00
Trzeba było na początku napisać, że ta Kawlewska jest z GPC/wSumie/wPolityce (oni mają jakiś fetysz z tym "w"?), nie marnowałbym czasu na czytanie.

Cokroktosmok

2014-01-25, 13:01
Feminazizm, gender, inwazja ciapatych... W którym momencie się ten świat sp***olił?

NieWiemZeWiem

2014-01-25, 13:40
RavenRR@
No no a inni, którzy są za genderem to fakty,tvn,polsat,tvp1,k***y bez szkoły,twoja stara,wyborcza itd. i co z tego k***a mać?

Jaki sens jest pisanie jaka dana osoba ma poglądy lub gdzie pracuje, gdy podaje rzetelne i niepodważalne argumenty.
k***a nawet naukwcy z PAN ojebai gender ale nieeeee ty jako lewak musisz nasrać na monitor i wtrzeć tym morde żeby pokazać jaki jesteś postępowy czy ch*j wie jaki.
Wk***ia mnie ten lewacki postęp cywilizacjyny.
Za każdym razem jak zostanie coś wymyślone i ch*j z gównem, że to nam szkodzi pod względem psychicznych,biologicznym itd. to się k***a krzyczy, że to postęp cywilizacji.
k***a mać skazać kogoś na śmierć- lewacy krzyczą" faszyści", legalna aborcja obojętnie w którym miesiący- lewacy krzyczą "przyszłość ludzkości,postęp cywilizacja".
k***a mać jak stworzymy antymaterię do celów zbrojnych a nie energetycznych to lewacy też krzyczą że postęp?. Mięso z próbówek lewacy krzycza, że to "przyszłość i postęp" ale jak jest GMO to k***a nagle wszyscy są faszystami, którzy chcą nas zatruć.

W ch*ju mam wasz postęp cywilizacyjny, nie zawsze wymyślenie czegoś nowego jest k***a postępem. Niekiedy to jest k***a cofnięcie się w rozwoju!

Nie chce tu obrażać niepełnosprawnych umysłowo ale niedługo jakiś lewak wpadnie na pomysł aby osoby z niedorozwiniętym mózgiem zostali głowami państwa,nami rządzili! bez żadnego głosowania, po prostu dajemy im funkcję prezydentury bo to jest "postęp" i wyrównywanie szans. Już widzę jak lewacy z kulkami w dupie wychodzą na ulicę i krzyczą "postęp,nowoczesność!"

Jesteście takimi k***a idiotami, że jak się powie "czarni są dobrzy fizycznie ale potem się doda, że biali są dominujący a żółci mądrą rasą" to wy k***a zaczynacie drzeć mordy, że to jest rasizm! ja pie**ole w większości przypadków tak jest i oczywiście, że są wyjątki ale wy zaczynacie krzyczeć "są wyjątki! nie wszyscy są tacy sami". Banda zjebów, k***a mać.

Wiecie co wtedy robią prawicowcy,liberałowie,naukowcy, ludzie z głową itd? Biorą się do roboty i przeprowadzają badania, które to potwierdzają! I pomimo ukazaniu wam dowodów, to nie! wy i tak mi powiecie, że białe to czarne a gówno to naleśnik!

RavenRR

2014-01-25, 14:24
@NieWiemZeWiem
Gratuluję logiki, według której jeśli gardzę mediami "niezależnymi", to tym samym muszę być lewakiem. Jesteś albo ignorantem, albo taki tępy, obstawiałbym raczej to drugie. Rzuć jeszcze kilkoma k***ami, bo za mało ich napisałeś, na pewno wzbudzisz tym szacunek wśród podobnych Tobie (nie)myślących. A teraz wytrzyj monitor, bo pewnie mocno się poplułeś z tej agresji, internetowy rycerzu.

NieWiemZeWiem

2014-01-25, 15:31
RavenRR napisał/a:

@NieWiemZeWiem
Gratuluję logiki, według której jeśli gardzę mediami "niezależnymi", to tym samym muszę być lewakiem. Jesteś albo ignorantem, albo taki tępy, obstawiałbym raczej to drugie. Rzuć jeszcze kilkoma k***ami, bo za mało ich napisałeś, na pewno wzbudzisz tym szacunek wśród podobnych Tobie (nie)myślących. A teraz wytrzyj monitor, bo pewnie mocno się poplułeś z tej agresji, internetowy rycerzu.




ojej ojej, przypominam, że lewak to nie tylko okreslenie osoby lewicowej a kogos kto jest tak głupi jak oni. Lewak-lewactwo to coś tak głupiego, że nie ma żadnego innego słowa niż lewak. Zauwayłem ostatnio fajną modę aby pisać "bo co, cisnę na niezależna modę to jestem lewakiem :( " nie popłacz się k***a. Będę rzucał k***ami bo jestem k***omaster czaisz synku? Ty idź pociśnij polakom,kościołowi,narodowcom,białym,normalnym,naukowcom,wynalazcom itp. żeby zdobyć uznanie wśród idiotów, w ogóle lepiej już idź po masło bo jak zaraz zjawi sie zarammoth,dnr czy inne lewicowe ch*jki to ci tak wjadą z fiutem w dupe, że wyjdzie nosem ;)

el...........wy

2014-01-25, 17:00
@BongMan
" Nikt jeszcze nie udowodnił, że feministka jest kobietą "

!Timon

2014-01-25, 22:34
NieWiemZeWiem napisał/a:

wy i tak mi powiecie, że białe to czarne a gówno to naleśnik!



Cały Twój wywód oddał to co myśli każdy normalny człowiek w tym kraju.
Ostatnie zdanie to wisienka na torcie.

T34v2

2014-01-26, 14:39
Autorki programu "Równościowie Przedszkole" powinniśmy powiesić na wysokich słupach, tuż obok pałacu kultury w warszawie. Powinny tam wisieć na tyle długo, żeby wszyscy widzieli i wszyscy pamiętali. Wtedy nikomu więcej taka durnota do głowy nie przyjdzie.

Ew proponuję sprzedać je ciapakom, tem będą miały "równość " :D

Nihil

2014-01-27, 01:56
A ja się zastanawiam, jakim przekrętem ten program wszedł do przedszkoli, skoro sam PAN obsmarował, że ten pseudoprogram powinien iść od razu do kosza, wiele rodziców nie zgadzało się na takie coś, z dupy się to pojawiło, bez żadnych zapowiedzi. Nawet nie wiem czy ten program był nawet w ministerstwie edukacji dyskutowany.

Może od tego zacznijmy - kto pozwolił, aby taki wadliwy program trafił do przedszkoli, kto w ministerstwie edukacji, jaki urząd, a jak żaden to kto wydał takie polecenie dyrektorom i którzy dyrektorowie placówek słuchają się byle kogo. Znaleźć winnych i jebnąć zakaz pracy na jakimkolwiek stanowisku dydaktycznym, a w szczególności szkołach.

Dh...........ar

2014-01-27, 01:59
To nie jest postęp. Postępem można nazwać np. lek na raka dostępny w aptece, a nie gender. To jest po prostu zwykłe gówno.

Nattfrost

2014-01-27, 02:07
Kolejna prawicowa propaganda. Gorsze to niż lewactwo.

Falsum

2014-01-27, 02:54
Jakim cudem ten szajs w postaci "dżender" z taką łatwością wszedł Nam wszystkim (Rzeczpospolitej) w dupę?

UBcjaPOLSKA

2014-01-27, 02:58
Oby więcej tego typu tematów. Za PRL takich co najwyżej spałowaliśmy i nie było problemu.