18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Grudzień 2015
PNWTŚRCZPTSOND
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Styczeń 2016
PNWTŚRCZPTSOND
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Luty 2016
PNWTŚRCZPTSOND
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29      


joanna senyszyn dorabia w dubbingu

bart20 • 2016-01-21, 17:54
143
Naczelna „polska" komuszka zaczęła dorabiać sobie w dubbingu do bajek dla dzieci.




I niech lepiej już tam zostanie.

Jak było,to wiecie,co robić.
GODDAMNED • 2016-01-21, 19:13  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (47 piw)
Idealnie pasuje na taką starą kur wę z urzędu

Skok na szafkę

LegendarnyZiom • 2016-01-21, 14:18
132
Kolejny świetny pomysł. :brawo:

Koledzy i paralotnia

yelow88 • 2016-01-21, 00:15
131
Najważniejszy jest dobry rozpęd :krejzi:

To się nazywa...

PowerBoBass • 2016-01-21, 01:13
128
...mieć pecha ;-)



spoiler
deliriumpermanent • 2016-01-21, 02:42  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (64 piw)
Generalnie - sami debile.

1) Kierowca DHL-a - wiadomo, za szybko wszedł w zakręt, potem przyhamował, poniosło go prosto, potem cofając nie zauważył Skody, ewentualnie widział Skodę, jak cofa, ale nie założył tego, że się nagle zatrzyma.

2) Kierowca Skody, widział, że DHL cofa, więc podjechał dalej, ale na pół metra, ch*j, nie podjechanie. Zatrzymał się podczas manewru być może dlatego, że uważał, żeby nie pie**olnąć auta z kamerą, które podjechało bardzo blisko.

3) Kierowca auta z kamerą - wpie**olił się pod samą Skodę i DHL-a, utrudniając kierowcy tej pierwszej wycofanie się (było na styk)

Podsumowując - ja pie**olę.

Muzułmański noworodek

Szersz • 2016-01-21, 01:27
126
W jakiej skali ocenia się muzułmańskie noworodki?
.
.
.
.
.
.
.
.
W skali Akbar.

Nie było bo własne, tak jak pozostałe, ale wcześniej myślałem że to nieważne.

Trunek zboczków

bluzuk • 2016-01-21, 13:53
124
Jak się nazywa piwo baby z ku*asem?
.
.
.
.
.
Transporter :amused:

Afryka

greengrain • 2016-01-21, 23:32
120
Dlaczego w Afryce nie ma śmietników ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bo i tak stały by Puste. :metalhead:

Seks

mateusz165 • 2016-01-21, 12:35
108
Co mówi facet podczas beznadziejnego i nudnego seksu z dziewczyną? :seksik:
Chluśniem bo uśniem ;p :cumshot:
106
Ciekawy patent ukraińskiego uczonego.



"Życie jest święte, To znaczy, że jest wartością nadrzędną, której wszystkie inne wartości są podporządkowane"
Albert Einstein

"On, który ratuje jedną duszę, ratuje cały świat"
Konfucjusz

Zgodnie z ICAO, w ciągu ostatnich 10 lat 8% wszystkich wypadków miało miejsce podczas startu, 21% podczas lądowania, a w trakcie rejsów lotniczych - 71%.

Analiza przyczyn wypadków pokazuje że w 75% z nich spowodowane były czynnikiem ludzkim, reszta poprzez zaniedbania aeromechanika.

Zmniejszenie wpływu czynnika ludzkiego na podnoszenie bezpieczeństwa samolotów jest niemożliwe. Potrzebujemy nowych zasad budowy samolotów - możliwości zbiorowego ratowania ludzi poprzez ewakuację z samolotu w zakresie od kilku metrów do kilku kilometrów.

Patent # 88319 (19) UA i nr 144 783 RU będący własnością Tatarenko Vladimira Nikolaevicha mówiący o nowym sposobie budowy statków powietrznych zapewnia oddzielenie dolnej części kadłuba ze znajdującymi się tam osobami oraz bagażem następnie stopniowego spadku oddzielonej części i jej miękkiego lądowania (lub też wodowania), aby umożliwić dotarcie grup ratowniczych.

Gwarancja sukcesu oferowanej konstrukcji poparta jest patentami opartymi na doświadczeniach i rozwiązaniach technologicznych stosowanych w wojskowym lotnictwie transportowym.

Podczas projektowania została wykorzystana technologia kevlaru i węglowych kompozytów do kadłuba, skrzydeł, klapy, spojlerów, lotek, ogona.

Pozwala to częściowo zrekompensować ciężar systemu spadochronowego.

Obliczenia pokazują, że wstępne ciężar samolotu nieznacznie wzrasta.

Ale będzie można latać bez obawy o siebie i swoją rodzinę!

W którym samolocie chciałbyś aby byli twoi krewni?
W zwykłym i tanim w którym w razie awarii nie mieliby najmniejszych szans, czy w oferowanym, którego bilet kosztowałby 15% więcej?

Ankieta wykazała, że ​​95% ludzi kupiłoby droższy bilet.

Wszyscy, którzy są zainteresowani inwestowaniem w projekt budowy samolotów, lub którzy mają inne oferty biznesowe, prosimy o kontakt z autorem:

Tatarenko Vladimir,
tel: +38 (044) 2364656, +38 (068) 3516089
e-mail: tatarenkon@voliacable.com, tatarenkopark@gmail.com
Kijów, Ukraina

spoiler
Toolpa • 2016-01-21, 22:28  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (91 piw)
Ptoon napisał/a:

Czyli lecąc 900 km/h, nagle z aerodynamicznego samolotu robimy nieopływową bryłę, która traci całą siłę nośną. Nie znam się, ale wydaje mi się, że taka kabina pasażerska zaraz po odłączeniu zaczęłaby się obracać, robiąc z pasażerów koktajl, a w końcu ustawiłaby się pionowo, nie pozwalając na rozłożenie tak umocowanych spadochronów. Chyba że byłby jeden na ogonie, wtedy przy rozłożeniu spadochronu można by strząsnąć koktajl z krwi, wymiocin i walizek, na spód kabiny, zrobiłaby się pianka. Spadochron robiłby wtedy za parasolkę.
W sumie to w takim wynalazku dawałbym większą szanse na przeżycie pilotom. Po zrzuceniu niepotrzebnego balastu (pasażerów, bagażu, stewardess) i wyłączeniu silników, mieliby całkiem sprawny szybowiec. Wystarczy znaleźć, wodę lub jakąś inną otwartą przestrzeń i można całkiem gładko wylądować.



Miliardy zainwestowanych pieniędzy w nową technologie poszły się j***ć... k***a, mogli od razy zapytać na sadistic i można było tego uniknąć.

Państwo Islamskie obcina żołd swoim bojownikom.

CiociaPestka • 2016-01-21, 13:49
89
„Wskutek nadzwyczajnych okoliczności” żołd wypłacany bojownikom zmniejsza się o 50 proc. - głosi komunikat władz samozwańczego państwa.

Dom Muzułmańskiego Kapitału - tak dżihadyści nazwali jeden ze swych banków - ogłosił, że „wskutek nadzwyczajnych okoliczności, jakie przeżywa obecnie Państwo Islamskie, zmuszeni jesteśmy obciąć o połowę kwoty wypłacane mudżahedinom”.


Komunikat podkreśla także, iż „w tej sprawie nie będzie żadnych wyjątków niezależnie od tego, jakie kto zajmuje stanowisko”. Ponadto dwa razy w miesiącu bojownicy będą otrzymywali „pomoc aprowizacyjną”.

Nie jest znana wysokość żołdu pobieranego dotąd przez bojowników IS, chociaż „The Economist”, powołując się na dane wywiadu USA, informował, że bojownik może liczyć na 400 dolarów. Z innych źródeł wynika, że przybywający do Syrii i Iraku dżihadyści z Europy Zachodniej są opłacani lepiej niż ci rekrutowani lokalnie.

W październiku Centrum Analiz Terroryzmu w Paryżu oceniało majątek Państwa Islamskiego na 2,2 miliarda dolarów. Jego kasę zasilają głównie podatki ściągane od ludności okupowanych terenów Iraku i Syrii oraz dochody z eksportu ropy naftowej.

W ciągu ostatnich miesięcy oddziały kurdyjskie odbiły kontrolowane przez syryjskie wojska rządowe miasto Dajr az-Zaur w północno-wschodniej Syrii. Kurdowie wspierani przez zbrojne grupy arabskie, korzystając z pomocy USA, zdobyli znaczne tereny w syryjskich prowincjach Aleppo, Al-Rakka i Al-Hasaka.

Zamiast obcinać im wynagrodzenie, mogli by obciąć coś innego :mrgreen:
Nie wiem ile może być w tym prawdy, ale płacić za darcie ryja 'allah akbar'?

Nie znalazłem, bo najwidoczniej nie ma/nie było
nowynick • 2016-01-21, 15:00  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (48 piw)
Jak Putin regularnie bombarduje transporty ropy do Turcji to im w kasie zaczyna chulać wiatr...




Swoją drogą myślałem że bojownicy świętej sprawy to tak z przekonania a nie dla żołdu...