topic

Norweski hardcor i jego sekret

czarnyrlz • 2011-02-09, 21:29
Oglądać do końca!


ALTON

2011-02-09, 21:41
Jeden z tych filmów które powalają prostotą a mimo to wciągają :)

Leukimiaz

2011-02-09, 22:55
0:45 dobrze ze żadni kłusownicy z harpunami nie przechodzili bo by go za fokę wzięli.
a sekret... no coz, to wiele wyjasnia ;)

bart3q

2011-02-10, 01:04
Wiadomo przecież że na trzeźwo to nie robota;)

vass

2011-02-10, 01:07
W Norwegii jest hardkor pod względem zimna, moja fota, termometr chyba już więcej minus w moim samochodzie nie pokazuje. :mrgreen: 8-)

dlugi991

2011-02-10, 01:08
do p*zdy k***a z takim cwe*em, kazdy szanujacy sie Polak tak potrafi !! juz myslalem ze go jakis rekin wpie**oli badz inna orka !!

Kastrator

2011-02-10, 01:25
@UP
Ale jesteś sadystyczny o ja pie**olę!

dlugi991

2011-02-10, 01:44
@up

ktos musi, jezeli wokol same cieple klucy jak Ty ;)

.:.

2011-02-10, 05:55
vass, cóż to za autko ma tak ładnie na niebiesko podświetlenie?

as24

2011-02-10, 06:55
zimno mi , muszę się napić

simba23

2011-02-10, 07:00
vass napisał/a:

W Norwegii jest hardkor pod względem zimna, moja fota, termometr chyba już więcej minus w moim samochodzie nie pokazuje. :mrgreen: 8-)
Obrazek


Gościu!! jedziesz na długich !

kulczas44

2011-02-10, 07:48
Niech ktoś mu uświadomi że on nie jest uchatką...

speedbuster

2011-02-10, 09:25
dam se ch*ja uciac ze ma polskie korzenie!!!

Lares86

2011-02-10, 09:25
A ja na przekur mamie, obejrzę do połowy.