18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info
topic

Nokaut taktyczny

CrazyEdek • 2020-09-01, 09:35
Na fak ju.


croyna

2020-09-01, 12:33
nie znam się na sztukach walki, ale za ch*ja nie rozumiem, po co lecą te bomby po nokaucie na nieprzytomnego gościa

HackerAGD

2020-09-01, 13:02
croyna napisał/a:

nie znam się na sztukach walki, ale za ch*ja nie rozumiem, po co lecą te bomby po nokaucie na nieprzytomnego gościa


Dla pewności. Zawodnik nie wie czy wyłączył przeciwnika czy też on nadal działa, od tego właśnie jest sędzia. Ogólnie typ ładnie zdekoncentrował i sprowokował tym paluchem swojego przeciwnika :D

Mrocznyzniwiarz

2020-09-01, 17:33
croyna napisał/a:

nie znam się na sztukach walki, ale za ch*ja nie rozumiem, po co lecą te bomby po nokaucie na nieprzytomnego gościa



W MMA Walka toczy się do poddania się przez przeciwnika, albo dopóki walki nie podda narożnik lub nie przerwie sędzia. Było sporo walk, gdzie ostro trafiony i powalony ciosem zawodnik potrafił się ogarnąć i wygrać walkę. Zdarzają się przypadki zachowania fair play, Gdzie zawodnik ogarnia, że znokautował przeciwnika i nie ma sensu go dobijać. Jest to jednak ryzyko, bo gdy gra jest o duża stawkę można w ten sposób oddać wygraną walkę.

croyna

2020-09-02, 15:27
HackerAGD napisał/a:

Dla pewności. Zawodnik nie wie czy wyłączył przeciwnika czy też on nadal działa, od tego właśnie jest sędzia. Ogólnie typ ładnie zdekoncentrował i sprowokował tym paluchem swojego przeciwnika





Mrocznyzniwiarz napisał/a: