topic

no i muka

utolto • 2018-09-22, 16:58

Bonusowy żarcik.
Co mówi Honda do rdzy?

Zapraszam w moje skromne progi.

Pantilion

2018-09-22, 17:01
Po ch*ju wyszło. Jakiś kretyn zaczyna się śmiać nim w ogóle cokolwiek widać. Wspaniałe nagranie :ja_pie**ole:

~DMT

2018-09-22, 19:01
Swap H22A do Acordki...Dobrze suka chodziła...

luki211

2018-09-22, 19:15
MaszAyahuaskę napisał/a:

Swap H22A do Acordki...Dobrze suka chodziła...



już wróciła do natury ?

Strielok1

2018-09-22, 22:03
ch*j z rdzą, jak one się pięknie na obroty wkręcają

Dżizas_kurde

2018-09-23, 02:42
Cytat:


Swap H22A do Acordki...Dobrze suka chodziła...


Takie rzeczy to robi każdy zdrowy polonez... bez swapa....

przestań się srać jak żul o złotówkę z wózka pod marketem..

Cham

2018-09-23, 03:39
Z dwojga złego lepsza muka niż wystający ch*j.

Ve...........ek

2018-09-23, 07:27
k***a ty muke widziałeś kiedyś?
Albo macie fałszywy wiek w profilu albo k***a nigdy nie chodziliście do szkoły jeśli to jest wg. was muka.

DoubleBorger

2018-09-23, 10:06
Honda co jakiś czas potrzebuje dłuższego bagnetu, żeby olej był

burex666

2018-09-23, 10:31
Żart suchy jak bagnet w Civicu.

Belweder

2018-09-23, 10:57
MaszAyahuaskę napisał/a:

Swap H22A do Acordki...Dobrze suka chodziła...



Przekładałeś komplet H22 (komp+silnik+skrzynia) czy coś jeszcze mogło ze standardu Accorda nie wytrzymać ? I jakie koszty takiego swapa ? :-D

PS: do tego ziomka z Polonezem. Jechałem tym gównem i te auto się zatrzymało w rozwoju tak jak Ty. Dlatego zniknął z produkcji. A wersje które mogły konkurować z H22 wyszły w ilości sztuk 1-3 albo nie dostały homologacji lub startowały w rajdach i były specjalnie modzone... :-) No i spalanie paliwa to już wgl fenomen Poloneza. Wersje "sportowe" paliły tyle co W16 od Bugatti a ekonomiczne 1.6 brały po 12 litrów. Przyśpieszenie takiego potwora to granice ~20 s do 100 także wciskało w fotel, jak ktoś Ci wj***ł autem w tył gdy czekałeś na światłach.

~DMT

2018-09-23, 11:27
Skrzynia seria, od F22A komp modzony, Oryginał H22A, a nie żadne A1, JDM OK dychy z wkładem własnym... Problemem była przeróbka mocowania półosi...