topic

My dude... What?!

Ve...........ek • 2019-10-19, 11:00
Ekspercie podają 2 prawdopodobne przyczyny:
1) Kierowca porsche najechał na plamę oleju.
2) Jechała zwykła p*zda.

Jak widać zdania są podzielone :mrgreen:


Goldmann

2019-10-19, 11:03
3) Kierowca porsche usłyszał nagrywającego Dinndusia, i się wystraszył.

Stonka

2019-10-19, 11:18
Elegancko wyprowadził.

Ve...........ek

2019-10-19, 11:28
Stonka napisał/a:

Elegancko wyprowadził.



Tia... ESP mu zużyło tam pół akumulatora :roll:

furandi

2019-10-19, 11:52
~Velture napisał/a:

Tia... ESP mu zużyło tam pół akumulatora



No tak lepiej wyjebac technologie i liczyc na szczescie.

xiro

2019-10-19, 14:33
Velture napisał/a:

Ekspercie podają 2 prawdopodobne przyczyny:
1) Kierowca porsche najechał na plamę oleju.
2) Jechała zwykła p*zda.
Jak widać zdania są podzielone



p*zda w porsche najechala na olej, mozna i tak :D

jbone

2019-10-19, 15:27
wyprowadził?wyprowadził-to filmik do kosza.

bombardiero

2019-10-19, 15:50
Po to na przeglądzie bada się skuteczność hamulców i różnicę między lewą i prawą stroną , żeby przy depnięciu pedału w podłogę nie zarzucało samochodem.

Hrabia Drapula

2019-10-19, 20:08
bombardiero napisał/a:

Po to na przeglądzie bada się skuteczność hamulców i różnicę między lewą i prawą stroną , żeby przy depnięciu pedału w podłogę nie zarzucało samochodem.



ha ha dobry jesteś, ale nie z motoryzacji, takie coś miało zasadność jak nie było ABS, przecież jak jedna strona jest na suchym, a druga np. na oleju to wiadomo jaki będzie skutek hamowania i po to jest też ABS, niestety przy pewnych prędkościach zaczynają działać prawa fizyki nie systemy, przyczepność zawsze gdzieś się kończy
tu widać w 1 sek jak by z jakiejś plamy zjeżdżał, wszystko prawie zadziałało, jak by mniej kręcił kierownicą to w pasie by się zmieścił do końca

Smokw

2019-10-19, 20:36
Hrabia Drapula napisał/a:

ha ha dobry jesteś, ale nie z motoryzacji, takie coś miało zasadność jak nie było ABS, przecież jak jedna strona jest na suchym, a druga np. na oleju to wiadomo jaki będzie skutek hamowania i po to jest też ABS, niestety przy pewnych prędkościach zaczynają działać prawa fizyki nie systemy, przyczepność zawsze gdzieś się kończy
tu widać w 1 sek jak by z jakiejś plamy zjeżdżał, wszystko prawie zadziałało, jak by mniej kręcił kierownicą to w pasie by się zmieścił do końca



Dokładnie. Jednak zadziałały jeszcze inne systemy na pewno ESP. Gościa zarzuciło w lewo i odbijał kierownicą w prawo pomimo tego że systemy same zadziałały i prowadziły go z powrotem. Ta końcówka to idealny przykład, że miał sprawny samochód i to "elektronika" prowadziła.

lm65

2019-10-19, 21:54
Gdyby kupił Tesle to samochód sam by wyszedł z takiego poślizgu :)

shiters

2019-10-19, 22:21
wszyscy up ch*ja sie znacie, gosc albo baba ogarnela sytuacje zajebiscie, ch*j z tej elektroniki w takim przypadku nie wyprowadzi cie tylko przygotowuje auto do zderzenia jak najbardziej przodem, taka jest zasada dzialania esp, ze ma auto przygotowac do ewentualnej kolizji przodem a nie bokiem, gdzie jest to najgorsze z uderzen, tutaj oczywiscie system pomogl, ale daje 90% szans, ze ta sama osoba autem bez elektroniki by to wyprowadzila bo zwyjczajnie w swiecie wykonała wszystkie potrzebne w takiej sytuacji czynnosci

jeremi325i

2019-10-20, 00:23
Gdyby to bylo jakis auto z lat 90 albo starsze, wredy mozna pisac ze kierowca kozak. W tym przypadku cala robote zrobila elektronika po wcianieciu hamulca.
Wiekszosc komentujacych chyba jezdila tylko taty passatem b5 fl

Aikawa

2019-10-20, 02:52
Nie rozumiem radości tego typa gdyż zobaczył po prostu jak współczesne systemy potrafią przeciwdziałać poślizgowi. Krótko mówiąc z ESP nawet człowiek z downem wyprowadzi taki samochód z poślizgu

V8ROG

2019-10-20, 08:37
Przypominam że to jest Porsche, zabezpieczen to jest tam w ch*j i jeszce trochę. Nikomu z was takie coś się nie wydarzyło? Od kiedy polaczki jeżdżą według przepisów? Sam nie jeżdżę z przepisami więc każdy na siebie patrzy.