18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info
topic

Mitsubishi od księdza. Jak nówka

Misiek_KRK • 2015-12-08, 07:35
Była Śkoda i Merc. Czas na Mitsubishi

lm65

2015-12-08, 09:07
Czy ktoś z Was wie ile kosztuje naprawa takiego złomu?

bloodwar

2015-12-08, 09:18
Skoro naprawa jest opłacalna jedynie przy autach powyżej 25 koła papieru, a taki złom na alledrogo można kupić za 10 koła czyli naprawa ponad dychę żeby się zwrócilo. No i wiadomo, opłaca się jedynie jeżeli masz w pełni wyposażony warsztat i kilku ludzi i robisz takich samochodów kilkanaście na miesiąc, jeżeli masz zamiar zrobić to sam w przydomowym garażu to lepiej sobie odpuść

bosslolkowy

2015-12-08, 10:24
@up - w ogóle lepiej sobie odpuścić. Później się okazuje, że samochody podczas zderzeń są rozrywane na pół itd. Ciekaw jestem ile taki "mechanik" co robi seryjnie takie "naprawy" ma na swoim koncie żyć.
Takie samochody jak nie na części to powinny na złomie lądować od razu...
Oczywiście o ile samochód jest rozj***ny, bo jak faktycznie tylko potłuczony to niech naprawiają.

nynek345

2015-12-08, 11:38
Hm, czas na zbiorczy temat o naprawach samochodów?

Psilocke

2015-12-08, 17:01
@ bloodwar
Naprawa zależna jest od marki, modelu itd.
Średnio wychodzi około 5 tys. Zależnie też od tego jakie masz dojścia do gratow. Nie mówię o kradzionych.
Da się zrobić taniej.
Kilkunastu na miesiąc nie da rady. Trzeba by mieć ze 30 chłopa do roboty a i tak było by ciężko.
Taki porządnie walniety to minimum miesiąc roboty nad jednym.
A opłaca się bo tak dla przykładu. Kupno plus robota wyniesie 20 tys a puszczasz za 50 tys. Tak więc i dwa, trzy miesiące roboty nad takim są opłacalne.

@ im65
Jak się zastanawiasz nad zakupem lub zrobieniem takiego to daj sobie spokój. To już nie ma żadnych stref zgniotu itd.

Perhydrol

2015-12-08, 17:25