18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Mijanka samolotów

lllll • 2016-09-09, 09:23
Ciekawe ujęcie spotkania 3 samolotów na wysokości przelotowej. Nie jebło.


IOI

2016-09-09, 09:31
a jak mialo jebnac jak roznica miedzy ich wysokosciami pewnie wynosila kilkaset metrow, albo lepiej.

lllll

2016-09-09, 09:34
IOI napisał/a:

a jak mialo jebnac jak roznica miedzy ich wysokosciami pewnie wynosila kilkaset metrow, albo lepiej.



1000 stóp. Albo lepiej.

maxximal

2016-09-09, 09:34
Ale napie**ala chemtrailsem

C.Z.E.S.I.E.K

2016-09-09, 09:35
IOI napisał/a:

a jak mialo jebnac jak roznica miedzy ich wysokosciami pewnie wynosila kilkaset metrow, albo lepiej.



Może ten trzeci jebnął.

ro...........24

2016-09-09, 09:48
j***ny tytuł. Nie near miss , tylko near hit

ex32

2016-09-09, 10:06
Kurde gdzie się podział ten trzeci?

lllll

2016-09-09, 10:07
ex32 napisał/a:

Kurde gdzie się podział ten trzeci?



To nie było nagrywane z drona.

~PowerBoBass

2016-09-09, 12:04
Zj***ny temat, zj***ne nicki (multikonta?), zj***ne komentarze, dwa samoloty zamiast trzech, co za gówno?

Sabajone

2016-09-09, 12:14
@up
Z trzeciego kręcili ten filmik misiu kolorowy :roll:

~PowerBoBass

2016-09-09, 14:37
Sabajone napisał/a:

@up
Z trzeciego kręcili ten filmik misiu kolorowy :roll:



Jakby nie było, wszystkie są od siebie tak blisko że :idzwch*j:

jachu190

2016-09-10, 01:40
TCAS pewnie wariował :)

draxidox

2016-09-10, 01:54
Kiedyś się uczyłem o korytarzach powietrznych... są przepisy które to regulują i minimalna różnica wysokości jak ktoś wyżej pisał to około 1000ft czyi +/- 330m... Co nie zmienia faktu, że przy maszynach o długości 100m i prędkości powyżej 700km/h potrafi to wyglądać na "near miss".

Insaner

2016-09-10, 11:02
Separacja w pionie to 1000 stóp, a w poziomie 5 mil morskich. Tak jak ktoś wyżej napisał - faktycznie przy dużych samolotach te ~300 metrów wydaje się znacznie mniejszym dystansem dla pasażera, ale takie sytuacje to norma i nawet w trakcie pisania tego posta podobna rzecz wydarzyła się już pewnie około kilkuset razy na świecie. A tak w ogóle to nawet gdyby kontrola lotów nawaliła i samoloty byłyby na kolizyjnym kursie to standardem jest system TCAS. Gdy dwa samoloty wykryją, że znajdą się w tym samym punkcie za jakiś czas to urządzenia się 'synchronizują' i jeden z samolotów dostaje polecenie zejścia/wzniesienia się, a drugi zawsze przeciwne. Nawet gdyby kontroler lotu wydał sprzeczne polecenie do tych wygenerowanych przez system to pilot ma obowiązek zastosowanie się do TCASa.

El_Fenomeno

2016-09-10, 11:51
O widzę że eksperci wyżej powiedzieli już o TCASie także nie będę wpierd*alał swoich trzech groszy.