topic

Miał(a) ochotę na loda

Macx83wwww • 2021-04-08, 06:29


Pattaya, Tajlandia, to wiele wyjaśnia..

joeblacktwo

2021-04-08, 06:59
Może smak tyskiego chciała zabić

ALFONZO

2021-04-08, 07:05
nie kumam o co kaman? spróbowała loda i ktoś w nią strzelił? bo słychać jakis strzał. może mi jakiś expert wytłumaczyć?

zdun

2021-04-08, 07:18
Co tam się stało się. W oddali słychać było strzały.

Misiek_KRK

2021-04-08, 08:21
Normalny zdrowy facet dałby jej (albo mu) w ryja, albo zmusił do zrobienia prawdziwego loda. Ten pajac wstał i ... odszedł.
Dokąd ten świat zmierza.

edek_kotek

2021-04-08, 08:53
Misiek_KRK napisał/a:

Normalny zdrowy facet dałby jej (albo mu) w ryja, albo zmusił do zrobienia prawdziwego loda. Ten pajac wstał i ... odszedł.
Dokąd ten świat zmierza.



Lodzik był zatruty, dlatego koleś w spokoju odszedł a trans zdechnie w cierpieniach ;-)

JaTylkonaChwile

2021-04-08, 11:35
Misiek_KRK napisał/a:

Normalny zdrowy facet dałby jej (albo mu) w ryja, albo zmusił do zrobienia prawdziwego loda. Ten pajac wstał i ... odszedł.
Dokąd ten świat zmierza.



NORMALNY ZDROWY FACET zmusiłby potencjalnego tranzystora do zrobienia prawdziwego loda?

uwazasz sie, za normalnego jesli miałbyś ochote zmusić innega faceta do zrobienia ci loda? :homer:

Wyzimlak

2021-04-08, 12:14
JaTylkonaChwile napisał/a:

NORMALNY ZDROWY FACET zmusiłby potencjalnego tranzystora do zrobienia prawdziwego loda?
uwazasz sie, za normalnego jesli miałbyś ochote zmusić innega faceta do zrobienia ci loda?



Może jescze zaraz powiesz, że prawdziwa kobieta to taka bez ku*asa ?

trambulator

2021-04-08, 12:47
ALFONZO napisał/a:

nie kumam o co kaman? spróbowała loda i ktoś w nią strzelił? bo słychać jakis strzał. może mi jakiś expert wytłumaczyć?



Oho, mamy Antoniego na pokładzie sadola :D

ANALizator

2021-04-08, 13:41
Macx83wwww napisał/a:

Miał(a) ochotę na loda



W takiej sytuacji jak nie jesteś pewien czy "miał" czy "miała", to się pisze "miało". Tak samo jak na krzyśka bęgowskiego mówi się "grodzkie" a nie "grodzka" albo "grodzki"

htp

2021-04-08, 17:38
ANALizator napisał/a:

W takiej sytuacji jak nie jesteś pewien czy "miał" czy "miała", to się pisze "miało". Tak samo jak na krzyśka bęgowskiego mówi się "grodzkie" a nie "grodzka" albo "grodzki"



Nazwisko wymawia i ew. odmienia się tak, jak sobie tego życzy właściciel.

AdamBrown

2021-04-08, 19:34
Bo gość zamiast jeść te lody które sie i tak rozpuszczały w szubkim tępie, glampi sie w Fejsa na srajfonie.
To ktoś w końcu musia zjeść te lody :D

JaTylkonaChwile

2021-04-09, 17:44
htp napisał/a:

Nazwisko wymawia i ew. odmienia się tak, jak sobie tego życzy właściciel.



tak oczywiscie - jesli kowalski zechce by jego nazwisko wymawiac "potęzny niszczyciel światów" to zamiast Jan Kowalski - beda do niego mowic Potężny Niszczycielu Światów...