18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info

Mamy przełom w złej passie niemieckiej prasy!

Halman • 2016-03-12, 13:56
Cytat:

Uchodźca z Iraku udzielił pomocy osobom poszkodowanym w katastrofie samolotu w Niemczech.
Potrafię to robić, bo jestem lekarzem weterynarii - zaznaczył Hasanein Salman. Jak dodał, mimo wypadku silnik maszyny wciąż działał. Groziło to wybuchem pożaru.
Samolotem leciały w sumie cztery osoby. Dwie z nich doznały poważnych obrażeń.




Czwórka rdzennych Niemców uratowana!... tyle czasu czekaliśmy na newsa pozytywnego w związku z imigrantami.
Myślę że teraz się rozsypie wór z pozytywami medialnymi;
syryjczyk zatrzymał się na czerwonym,
etiopczyk nie nasrał na chodniku,
rodzina uchodźców ugotowała sobie sama obiad,
bojownik isis uratował tłum niemców - zaciął mu się detonator...


stąd to

dziwka84

2016-03-12, 14:00
Nowa idea, poboba mi sie! Bedzie na co narzekac i prawdoburze a raczej racjoburze robic :D

tl...........01

2016-03-12, 15:57
"jestem lekarzem weterynarii", to w sumie może już wracać do swojego kraju i zostać tam chirurgiem.

marksista13

2016-03-12, 16:29
No jak ostatnio był news o tym, że polacy uratowali jakiegoś angola przed zgrają wściekłych z maczetami to waliliście sobie do tego konia z czystą dumą.

jerem216

2016-03-12, 16:43
"Czwórka rdzennych NIEMCÓW uratowana" - jak dla mnie wciąż czekamy na pierwsze POZYTYWNE wiadomości o wyczynach imigrantów...

kamuha

2016-03-12, 16:44
Niedawno ktoś wstawiał przedruk poleceń rządu niemieckiego skierowanego do środków przekazu i policji nakazujących nie ujawnianie pochodzenia sprawców przestępstw.
Wcześniej oskarżano o rasizm za głoszenie, że przestępstwa były (i są ) popełniane przez imigrantów.
W takim razie to co jest opisane w tym poście to również rasistowskie zachowania gazet niemieckich.