18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Lubię zapierdalać

Salieri16000 • 2019-04-09, 16:55
Incydent został sfilmowany w prowincji Bursa w północno-zachodnim tureckim regionie Marmara:


Antek01

2019-04-09, 17:33
ch*jowe uczucie, jak wiesz że się zaraz rozjebiesz i nie masz za dużo opcji aby z tego wyjść.

Shanttyy

2019-04-09, 17:46
Antek01 napisał/a:

ch*jowe uczucie, jak wiesz że się zaraz rozjebiesz i nie masz za dużo opcji aby z tego wyjść.



W tej sytuacji dobrą opcją byłaby spokojniejsza jazda :D

Janusz_k

2019-04-09, 17:51
Wyleciał poza barierkę i przezył, u mnie w Bielsku-Białej motocyklista miał mniej szczęścia, zaczepił o tylny zderzak alfy i walnął w barierkę, zginął na miejscu.

mygyry

2019-04-09, 19:08
Bo lubić to nie znaczy umieć

impressa88

2019-04-09, 20:11
Janusz_k napisał/a:

Wyleciał poza barierkę i przezył, u mnie w Bielsku-Białej motocyklista miał mniej szczęścia, zaczepił o tylny zderzak alfy i walnął w barierkę, zginął na miejscu.



Lepiej brzmi zginął w miejscu

;-)

waloos

2019-04-09, 21:51
Jak się chce zapie**alać na prostej, to najpierw trzeba umieć skręcać.

Sam na motocyklu nie jeżdżę, ale kiedyś trafiłem na wywiad z jakimś gościem z MotoGP który jasno wypowiadał się, że w ciasnym łuku prędzej nalezy dodać gazu niż wciskać hamulec.
Z perspektywy fizyki ma to sens, bo wyższa prędkość, to większa siła odśrodkowa, która pozwala mocniej przechylić moto a w konsekwencji zacieśnić zakręt.
W jakimś stopniu można tego doświadczyć i na rowerze - tu już mam większe doświadczenie i faktycznie jak się w zakręcie hamuje, to ni ch*ja nie można się dobrze złożyć. Efekt jest taki, że rower się prostuje a ty lecisz do rowu.

Myślę, że gość tu spanikował, wbił heble, a po tym już nie miał szans się uratować.

MrSzegerege

2019-04-09, 22:18
@waloos nie tyle co dodać gazu a utrzymywac prędkość i odchylenie ciałem

Nie tyle co zapie**alał co dał dupy i się rozmyślił. Powinien stanowczo sterować ciałem a widać że spanikował i odpuścił. No i może jakas fiksacja też była i źle to wszystko ocenił.


burnpiro

2019-04-09, 22:18
Ja naprawdę liczyłem że zaliczy ten znak w locie :(

scartx

2019-04-09, 22:32
jakby sie złożył bardziej do zakrętu, a sądząc po jego umiejętnościach zaliczył by pewnie ślizga to zginął by w barierkach, a tak pewnie żyje :D

polakwrocek

2019-04-09, 22:35
Antek01 napisał/a:

ch*jowe uczucie, jak wiesz że się zaraz rozjebiesz i nie masz za dużo opcji aby z tego wyjść.



Stalowa linka szyja <>motor
I liczba rannych by spadła. :/

Siwy102

2019-04-09, 22:40
i Yamaha mt 09 poszła sie ebać a tak swoją drogo to kierownik ujowy bo widać że zacny zakręt no ale mistrzów prostej drogi nie brakuje

warka

2019-04-09, 22:49
Antek01 napisał/a:

ch*jowe uczucie, jak wiesz że się zaraz rozjebiesz i nie masz za dużo opcji aby z tego wyjść.


To sie nazywa, fiksacja wzroku , jedziesz tam gdzie patrzysz


Dupaapud

2019-04-09, 23:09
waloos napisał/a:

Jak się chce zapie**alać na prostej, to najpierw trzeba umieć skręcać.
Sam na motocyklu nie jeżdżę, ale kiedyś trafiłem na wywiad z jakimś gościem z MotoGP który jasno wypowiadał się, że w ciasnym łuku prędzej nalezy dodać gazu niż wciskać hamulec.
Z perspektywy fizyki ma to sens, bo wyższa prędkość, to większa siła odśrodkowa, która pozwala mocniej przechylić moto a w konsekwencji zacieśnić zakręt.
W jakimś stopniu można tego doświadczyć i na rowerze - tu już mam większe doświadczenie i faktycznie jak się w zakręcie hamuje, to ni ch*ja nie można się dobrze złożyć. Efekt jest taki, że rower się prostuje a ty lecisz do rowu.
Myślę, że gość tu spanikował, wbił heble, a po tym już nie miał szans się uratować.



Potwierdzam, gość spanikował. Dwa błędy:
- nieprawidłowy przeciwskręt
- hamowanie zamiast gaz.

Każdy upie**alacz beemwuczternastoletnienałysychoponach z napętem na tył wie, że w zakręcie dodaje się gazu a nie hamuje :)

Napędem, a nie napętem.

vulkodlak

2019-04-10, 08:31
Odjął gazu i go wyprostowało.