topic

Kurwa moje pole!

Ve...........ek • 2017-10-03, 09:25
Widzimy na filmie jak powstają nam wegetariańskie produkty roślinne bez dodatku mięsa.


poligon6

2017-10-03, 09:59
Z dzikami jest wiele ciekawych przygód, czasami ciężarówka rozjedzie takie stadko na drodze i mamy mały carmagedon. Nie polecam potem wjeżdżać w takie pobojowisko osobówka, zmielone przez cięzarówke młode i stare osobniki stanowia dość spore wyzwanie dla auta do tego nawierzchnia jest śliska.

Natomiast załapanie sie takiego osobnika na heder kombajnu nie stanowi wiekszego problemu, sieczkarnia na koncu przerobi go na papkke. O ile nie skrzywiły sie wały albo zapchały sita zboże młóci sie dalej i potem śmiało wedruje do skupu. Ale zanim tam dotrze czesto miesza się z martwymi myszami i szczurami.

janlew

2017-10-03, 10:20
Velture napisał/a:

...wegetariańskie produkty roślinne bez dodatku mięsa.


Wegetariańskie produkty nie powstają z mięsa jak nasze, wegetariańskie produkty wyrastają z gówna które robi nasze mięso.

Tomizmc

2017-10-03, 13:15
Wszystko fajne, śmieszne, ładne tylko muzyka nie...

bodzio667

2017-10-03, 14:01
Muza właśnie zajebista. Czuć death... ;)

SweatSuzy

2017-10-03, 18:17
ch*jec napisał/a:

Nazwa utworu. Teraz.



Kataklysm - In shadows and dust :evil:

prozal

2017-10-03, 18:58
Gnają jak na otwarcie biedronki lub promocje w lidlu :)

krasnal_hałabała

2017-10-03, 20:19
No, dziki mieszkają w polu, nie wiedzieliście? codziennie te k***y siedzą w polu i wódkę piją, do utylizacji.

LBZ

2017-10-03, 20:55
Za wyskakujące dziki z pola przy death metalowej muzyce zawsze piwko :D

bartek9763

2017-10-03, 23:08
Cytat:

poligon6

ta sieczkarnia z filmu raczej by nie miała problemu żeby zmielić dzika. Jej zadaniem jest rozdrobnienie kukurydzy na paszę dla krów która musi być konkretnie zmielona. Taką maszyną zbiera się też topolę energetyczną, a nawet widziałem jak przerabiali nią drzewo na wióry więc dzik by nie był wyzwaniem :D

artiee

2017-10-03, 23:16
Oj oj metalzjeby. Kozacka muzyka, ŁO łO ch*j ch*j c**a gówno . Bawcie się dalej :)

Wyimaginowane_dildo

2017-10-06, 03:17
@artiee a ch*j ci do tego co kto slucha? zachowanie jak u starych bab, ktore zycie juz staje sie nie ciekawe i zaczynaja interesowac sie zyciem innych lol. Gusta kazdy slucha co mu podchodzi a krytyka w stylu ''ch*jowe bo ostre brzmienie'' jest bez sensu.