18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Kurier kutas

Su...........wn • 2020-01-04, 15:20
Nienawidzi swojej pracy?



akuel

2020-01-04, 15:23
I wziąłby ch*j to w łapy to by miał 3 razy szybciej...

Je...........ik

2020-01-04, 15:26
To nie kurier tylkk k***IER

Halman

2020-01-04, 15:26
świetny materiał dla firmy kurierskiej o odszkodowanie...

Januszznarnii

2020-01-04, 15:32
koleś który to opublikował mówi że zamówił części komputerowe

Essent

2020-01-04, 15:59
Albo to jest zemsta kuriera za bezpodstawne reklamacje, albo jest zwykłą k***ą co nie lubi tej roboty :kawa:

mygyry

2020-01-04, 16:17
W ch*j takich k*** w każdego rodzaju zawodu, co gorsza taka k***a powie "jaka płaca taka praca" a co jeszcze gorsze znajdzie poklask u takich samych beznadziejnych kurew, którzy sami sobie wystawiają laurkę jakimi pracownikami ch*jkami bez ambicji są.

jasypan

2020-01-04, 16:30
A co będzie nosił jakiemuś ch*jowi jego paczki. Przecież widać, że ciężka, a on już jest stary :amused:

Su...........wn

2020-01-04, 17:51
Januszznarnii napisał/a:

koleś który to opublikował mówi że zamówił części komputerowe



W byłej firmie w której pracowałem, właściciel zamówił serwer, standardowo sprawdzenie przy odbiorze, czy nie ma uszkodzeń.
Uszkodzenia ewidentne, dokumentacja foto i reklamacja.Przyjechała babka przedstawiciel i się zaczęły problemy itd.
Skończyło się na tym, że sprawa w sądzie-odszkodowanie i rozwiązanie umowy ze spedytorem. Konkurencja zgłosiła się z ofertą nie do odrzucenia. Dodam że dziennie paczki wychodziły w ~ 500 sztuk.

Pitok

2020-01-04, 20:36
Ktoś tu chyba straci robotę.

Dzisiaj

2020-01-04, 20:43
Jak nie lubisz swojej pracy - zmien k***a prace debilu!

Przypomnial mi sie pewien ku*as z poczty. Ziomal chyba z 25lat , napakowany jak Pudzian. Przyszedl przyniesc pieniazki oraz awizo :D
ch*j j***ny przyniosl kase oraz gotowe awizo... Zapytalem dlaczego awizo - przeciez do ch*ja jestem w domu. Odpowiedzial, ze mu ciezko, bo duzo reklam w torbie... Nie dosc ,ze walil w ch*ja do paczkami (akurat czekalem na DVD) to sk***ysyn oszukiwal zakrywajac koncowki np przy 950zl i 25groszy - ta koncowke 25groszy zaslanial kciukiem i sp***alal. Oj***l w taki sposob rodzicow ze 2 razy az trafil na mnie :D Po 2 tygodniach "dzielni" pojawila sie mila pani lostonoszka a ch*ja wyj***li z roboty :D

St...........on

2020-01-04, 21:57
To nie jest kurier! tylko listonosz USPS amreykańskiej poczty- obczajcie sobie logo na furgonetce i na stronie USPS.

Tr...........ty

2020-01-05, 00:33
Sundown napisał/a:

W byłej firmie w której pracowałem, właściciel zamówił serwer, standardowo sprawdzenie przy odbiorze, czy nie ma uszkodzeń.
Uszkodzenia ewidentne, dokumentacja foto i reklamacja.Przyjechała babka przedstawiciel i się zaczęły problemy itd.
Skończyło się na tym, że sprawa w sądzie-odszkodowanie i rozwiązanie umowy ze spedytorem. Konkurencja zgłosiła się z ofertą nie do odrzucenia. Dodam że dziennie paczki wychodziły w ~ 500 sztuk.



Firma ma przewagę, że stać ją i ma czas na sprawy w sądzie. Poza tym, firmy najczęściej mają umowy na dużą ilość paczek, to mogą wybierać w ofertach. A co ma zrobić zwykły obywatel? Dwa razy kurier rozj***ł mi paczkę, w jednym z oddziałów firmy kurierskiej w Warszawie. Wyraźne uszkodzenia, potwierdzone przez kuriera przy odbiorze. Firma kurierska nie uznała reklamacji, bo przedmiot był źle zabezpieczony (10kg przedmiot owinięty w folię bąbelkową, po 20cm wypełniacza z każdej strony, karton z podwójnej tektury falistej). Do tego oczywiście Sendit się wypiął, zapewne w imie dobrej współpracy z firmą kurierską. Oczywiście paczka ubezpieczona za dopłatą, ale przewoźnik musi się przyznać do winy. I co im zrobisz? No nic nie zrobisz.

ZajętyPelikan

2020-01-05, 17:25
TranzystorWyklęty napisał/a:

Firma ma przewagę, że stać ją i ma czas na sprawy w sądzie. Poza tym, firmy najczęściej mają umowy na dużą ilość paczek, to mogą wybierać w ofertach. A co ma zrobić zwykły obywatel? Dwa razy kurier rozj***ł mi paczkę, w jednym z oddziałów firmy kurierskiej w Warszawie. Wyraźne uszkodzenia, potwierdzone przez kuriera przy odbiorze. Firma kurierska nie uznała reklamacji, bo przedmiot był źle zabezpieczony (10kg przedmiot owinięty w folię bąbelkową, po 20cm wypełniacza z każdej strony, karton z podwójnej tektury falistej). Do tego oczywiście Sendit się wypiął, zapewne w imie dobrej współpracy z firmą kurierską. Oczywiście paczka ubezpieczona za dopłatą, ale przewoźnik musi się przyznać do winy. I co im zrobisz? No nic nie zrobisz.



Takie pie**olenie, w sądzie nigdy nie byłeś, że nie wiesz jak procedura wygląda? Masz dowody to jedyne koszty jakie ponosisz to 3% wartości przedmiotu sporu, jeśli masz niepodważalne dowody w sprawie to wszystko w trybie uproszczonym się dzieje. Co za tym idzie nigdy nie będziesz musiał stawać przed sądem. Chyba, że druga strona odniesie do tego w inny sposób i wykaże inne okoliczności, jednak nie zmienia to sprawy, że na rozprawie być nie musisz. Sprawa potrwa pewnie z rok, ale wygraną masz w kieszeni. Nie ma co się bać walki z wiatrakami, a sądy w swym majestacie nie są takie straszne.

Nawet gdybyś musiał obowiązkowo stawić się na rozprawie to i tak państwo wypłaca Ci należną dniówkę itp. więc co takiego traci człowiek chodząc po sądach?

Tr...........ty

2020-01-05, 19:57
ZajętyPelikan napisał/a:

Takie pie**olenie, w sądzie nigdy nie byłeś, że nie wiesz jak procedura wygląda?



Byłem w sądzie i wiem, że w takich sprawach temat się ciągnie latami, bo firma ma czas i kasę, żeby powoływać biegłych, odwoływać się itp. Niestety nie ma jeszcze u nas mentalności firm jak na zachodzie, że klient może oczekiwać określonej jakości usług.