18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Komuś tu punktów przybędzie...

mygyry • 2021-10-19, 17:52
Nic takie nie cieszy jak kara dla tego fajfusa z tira


Jesse.Pinkman

2021-10-19, 18:09
Zabrać prawko i spuścić wpie**ol takiemu pojebowi to za mało.

zielonydarian

2021-10-19, 18:27
coraz mniej tych ''fajfusów'' na tirach, pojeby się już pomału kończą, reszta zdrowej tkanki społecznej w jedwabnych koszulach będą dupę trawą podcierać jak tych idiotów zabraknie..... ha ha !!!

serenity

2021-10-19, 18:58
Szacun dla policmajstrów! Powinni udostępnić nagranie z zatrzymania! Naprawdę szacun panowie niebiescy!

baronturbina

2021-10-19, 19:01
Tiro p*zdy j***ne. Jeżdżą jak pojeby. Powinni Jebac prawka za wyprzedzanie i blokowanie pasa na autostradzie.

radek225

2021-10-19, 19:04
Jestem kierowcą ciężarówki, popularnego TIRA, czyli ciągnika siodłowego. To, co odpie**olił ten koleś to aż się w głowie nie mieści, a żeżuncjometr wyj***ło mi poza skalę. Ja na drodze jednojezdniowej także wyprzedzam, ale: rowerzystów, skutery, ciągniki rolnicze i inne wolnobieżne pojazdy. Jak jedzie przede mną ciężarówka albo osobówka i się wlecze, nie wyprzedzam aby właśnie nie prowokować takiej sytuacji.

baronturbina napisał/a:

Tiro p*zdy j***ne. Jeżdżą jak pojeby. Powinni Jebac prawka za wyprzedzanie i blokowanie pasa na autostradzie.



Ocho, już się zaczyna :) . Dobrze że akurat chipsy sobie kupiłem, to poczytam komentarze, jacy to wszyscy kierowcy ciężarówek są straszni :)

Kurisu

2021-10-19, 19:12
W Angliio brakuje tiró a u nas ich tyle, że aż się na drodzę nie mieszczą.

KrystekKrystek

2021-10-19, 19:17
Lololoney napisał/a:

No to teraz będziecie mieć używanie.........



'Została ukarana mandatem'
W takich sytuacjach obok mandatu powinien być dożywotni zakaz prowadzenia jakichkolwiek pojazdów.