18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Kompilacja morderczych kół

RobDeMay • 2022-11-20, 20:04
3 minutową kompilacja morderczych kół :D


sothis

2022-11-20, 21:27
Życie kołem się toczy...
Historia zatacza koła...
W kółko to samo...

miedzianek

2022-11-20, 21:44
0:30

pingpong uliczny

smc

2022-11-20, 22:34
Podobno to koło toczy się dalej... W tym tygodniu mija Arizonę :mrgreen:

GrubyKleks

2022-11-20, 23:57
zawsze zime czy lato 2,2 bara

Majomir

2022-11-21, 01:15
Nie straszcie ludzi w większości to latówki

lysymisio6969

2022-11-21, 01:59
dlaczego urwane koło wyprzedza zawsze samochód?

podczas jazdy energia kinetyczna (Ek) koła składa się z dwu składowych, Ek ruchu postępowego i Ek ruchu obrotowego, do chwili "urwania" sie koła działa na nie tylko Ek ruchu postępowego a Ek ruchu obrotowego jest w nim "zmagazynowana" (dlatego nie warto mieć za ciężkich i o większej średnicy kół niż przewiduje producent bo tzw moment bezwładności będzie za duży do mocy silnika i po prostu będzie się mulił a i obciążenia na układ jezdny i hamulcowego są znacznie większe) po urwaniu się koła Ek ruchu obrotowego zostaje uwolniona i "dodaje" się do Ek ruchu postępowego a co za tym idzie musi się zwiększyć prędkość koła.

Mazi118d

2022-11-21, 10:40
Kiedyś jak jeszcze mój ojciec miał przywiązanie do mercedesów to jechałem przeładowanym sprinterem o jakieś dwie tony. Felga popękała na śrubach i koło radośnie mnie wyprzedziło przeskakując nad barierkami na przeciwległy kierunek dwupasmówki. Na szczęście kierowca z naprzeciwka wyhamował i nie jebnął ale wysiadł mówiąc „o mało się nie sfajdałem”
Morał z tej historii jest taki że do przewożenia 5ton samochodem do 3,5tony nadaje się tylko iveco daily

damian15snk

2022-11-21, 13:52
Ta laska vo chciała otworzyć auto i jej koło odcięło drogę dokonała szczytu precyzji - nasrala w stringi

sothis

2022-11-22, 00:08
lysymisio6969 napisał/a:

dlaczego urwane koło wyprzedza zawsze samochód?
podczas jazdy energia kinetyczna (Ek) koła składa się z dwu składowych, Ek ruchu postępowego i Ek ruchu obrotowego, do chwili "urwania" sie koła działa na nie tylko Ek ruchu postępowego a Ek ruchu obrotowego jest w nim "zmagazynowana" (dlatego nie warto mieć za ciężkich i o większej średnicy kół niż przewiduje producent bo tzw moment bezwładności będzie za duży do mocy silnika i po prostu będzie się mulił a i obciążenia na układ jezdny i hamulcowego są znacznie większe) po urwaniu się koła Ek ruchu obrotowego zostaje uwolniona i "dodaje" się do Ek ruchu postępowego a co za tym idzie musi się zwiększyć prędkość koła.



Jestem prostym debilem, ale doceniam tłumaczenie, coś tam z niego wyniosłem. Dzięki :)