topic

Kierowcy patrzcie w lusterka!

Ve...........ek • 2019-04-18, 22:40
Chyba telefon zgubił :roll:




KiKiZ

2019-04-18, 23:29
Zamiast się pochylić i zacieśnić zakręt, to chłop się wyprostował i zaczął hamować jadąc prosto na niego... Typowe zawahanie się...

japcoolsztyn

2019-04-19, 01:25
ktoś tu oblał egzamin z przeciwskrętu

McMenel

2019-04-19, 06:56
japcoolsztyn napisał/a:

ktoś tu oblał egzamin z przeciwskrętu



Raczej zapomniał o podstawowych prawach fizyki... Szkoda iż dla debila nie skończyło się gorzej. Ze złamaną ręką przynajmniej pomyślałby następnym razem i nie przekraczał prędkości.

dawkam86

2019-04-19, 07:23
ale iphonik najważniejszy :D

IOI

2019-04-19, 08:29
miszcz prostej... co roku pelno takich widac jak sie cieplo zrobi

DoubleBorger

2019-04-19, 08:53
Ja tam mam każde prawo jazdy poza A. Nikt nie na mówi mnie, żeby jeźdźić na maszynie do przeszczepów, a w zasadzie do gniecenia narządów.

Misiek_KRK

2019-04-19, 09:25
DoubleBorger napisał/a:

Ja tam mam każde prawo jazdy poza A. Nikt nie na mówi mnie, żeby jeźdźić na maszynie do przeszczepów, a w zasadzie do gniecenia narządów.



Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)

Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.

black_fucker

2019-04-19, 10:25
Coz on k***a CB radio ma na tej kierownicy zalozone?

mihauek

2019-04-19, 10:25
Taka tylko ciekawostka - jak na zakręcie zaczniesz hamować to nie ma opcji żeby cię nie wyprostowało, odpuszczasz gazu i kładziesz się na kolano, a nie tak jak ta p*zda, dopóki nie zaczął hamować to szedł dobrze.

DoubleBorger

2019-04-19, 10:26
Misiek_KRK napisał/a:

Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)

Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.





"(...) a w zasadzie do gniecenia narządów"
Sam miałem 3 z polskiego więc nikogo pouczał nie będę, ale tutaj był ukryty przekaz odnośnie zdatności narządów od motoryzeusza.

black_fucker

2019-04-19, 10:31
Misiek_KRK napisał/a:

Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)

Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.



Misiek KRK... slyszalem ze sie rozprules w wiezieniu i chlopakow posprzedawales


:roll:

MotoPirat

2019-04-19, 13:28
Misiek_KRK napisał/a:

Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)

Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.



black_fucker napisał/a:

Misiek KRK... slyszalem ze sie rozprules w wiezieniu i chlopakow posprzedawales



Zabrakło ... ch*j Ci w dupę nygusie!

RoBoTRoN

2019-04-21, 10:54
Misiek_KRK napisał/a:

Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)

Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.



Trochę przesadziłeś z tymi pilotami:

"Największe, jednak najkrócej działające, przeciążenia występują w trakcie katapultowania (w niektórych radzieckich konstrukcjach nawet 20–22 g, w zachodnich samolotach 12–14 g), a także podczas wyczynowej akrobacji lotniczej, podczas walki powietrznej samolotu myśliwskiego (do 10 g)."

Np. polscy piloci F-16, wzorem swoich amerykańskich kolegów, otrzymują specjalną odznakę "IX g" gdy osiągną zdolność do manewrowania z takim przeciążęniem. http://www.f-16.net/forum/viewtopic.php?t=10563