18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Kierowca...

krzyks • 2017-06-11, 13:43
...w potrzasku :ciasteczkowy2:



Od 0:32 tylko powtórka :kawa:

hellbwoi

2017-06-11, 14:39
Zatrzymał? Zatrzymał... no więc o co chodzi.

tarcer123

2017-06-11, 15:12
Podstawowy błąd to nie włączony hamulec postojowy. Dodatkowo pech dla niego a dla nas fart że koła skręcone lekko w lewo pewnie. Ja bym nie ryzykował życia chociaż z drugiej strony to był pewnie impuls.

S.T.U_Cummins

2017-06-11, 15:31
Jestem rolnikiem i jestem ekspertem. Kiedyś pompowałem szambo, Ciągnik z wozem asenizacyjnym stał na górce tyłem w kierunku stoku (wyjazd z posesji na drogę) ręczny nie działał ale wszystkie koła były zabezpieczone pieńkami, wąż podpięty pod tylni zawór a właz od szamba centralnie za beczką. Rozmawiałem z znajomym właśnie w tym miejscu obok szamba i nagle ciągnik przeskoczył przez pseudo kliny. Znajomy w odruchu położył rękę na beczce myśląc że ją zatrzyma. Na szczęście zachowałem zimną krew i złapałem go za bluzę odciągając na lewo stronę zestawu i nawet nie biegłem do kabiny tylko czekałem aż ciągnik sam podjedzie do mnie. W odpowiednim momencie niczym James bond wskoczyłem do ciągnika i w heble z całej siły. Na szczęście nikt nie jechał, bo oś przyczepy była już po drugiej stronie drogi. Na drugi dzień w końcu naprawiłem hamulec ręczny.

htp

2017-06-11, 16:04
tarcer123 napisał/a:

Podstawowy błąd to nie włączony hamulec postojowy. Dodatkowo pech dla niego a dla nas fart że koła skręcone lekko w lewo pewnie. Ja bym nie ryzykował życia chociaż z drugiej strony to był pewnie impuls.


Rzeczoznawca Techniki Samochodowej i Ruchu Drogowego?

tarcer123

2017-06-11, 18:23
htp napisał/a:


Rzeczoznawca Techniki Samochodowej i Ruchu Drogowego?



Czep się swojego małego.

Pewnie masz zajebiście silną psychikę... :amused:

jednoręki-ujeżdżacz

2017-06-11, 18:38