Lata '90, jedzie napakowany, nasolaryzowany koks beemą piątką, okularem w AMG, albo Celicą, a ktoś w Kadecie GSI albo Astrze GSI kojarzącej się z emerytem jadącym do kościółka wypie**ala go na światłach jak Trynkiewicz dziecko.
Czyli nie miałeś bo jakbyś miał to wiedziałbyś że to R5 20V. Poza tym to kibel na kołach, kilka mało znaczących zwycięstw w grupie B. Choćby Pug 205T16 robił to jak chciał, nie wspominając o Lancii Stratos.
Przyznam szczerze, że pierwszy raz słyszę o takim kanale. Ale obejrzę . Może i ma ch*jowa rozkład mas, ale to coś innego w świecie sportowych aut. 300 modeli Ferrari, 400 modeli Porsche, 100 sportowych modeli BMW, 150 sportowych modeli od Mercedesa, a tu 1 model od marki, po której byś się nigdy tego nie spodziewał. To tak jakby FSO wypuściło auto, które wpie**oliłoby porządny łomot Lambo Aventadorowi. FSO tego nie zrobiło, a Oplowi się udało. I to jak:) . Sleeper z krwi i kości - lotus omega.
Dlaczego to takie drogie? W tej cenie można kupić mercedesa klasy S albo inne fajne samochody.
Co do Lotus Omega, to w czym jest lepszy od przykładowo M5 e34? Bmw bez ogranicznika prędkości ma podobny vmax.
, jak już się przenieśliśmy w tamte czasy...
Miałem tego namiastkę, Audi 80 b3 coupe quattro ze zdrowym i troszkę usprawnionym serduszkiem Audi 200 2.2T 5V 20v...
pie**olony szatan, na samo wspomnienie ciary wracają...
M3, M5 czy 190 EVO 2 wciągała jak chciała, a trzymanie w zakrętach (przód -60, dupa +40) czasem przeczyło prawom fizyki....
Chyba właśnie złożyłem sam sobie postanowienie noworoczne... Tak, zdecydowanie tak.