18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Keep calm

~Velture • 2018-03-21, 15:53
Wg. źródła gość miał tylko 7 galonów paliwa i podczas gwałtownego wznoszenia paliwo tak spłynęło, że pompa nie sięgała i silnik zgasł z braku paliwa.

Swoją drogą sk***ysyn spokojny jak cholera :-)


mp0011

2018-03-21, 16:46
Gość mógł spokojnie doszybować gdzie chciał. Miał kupę czasu na rozwiązanie problemu i wyszukanie bezpiecznego lądowiska, więc jego spokój nie jest niczym niezwykłym.

Pilot zanurkował celowo (a nie zaczął spadać) żeby nabrać prędkości i uruchomić silnik obrotami śmigła.

Essent

2018-03-21, 17:01
I bez śmigła by wylądował,nie ważne czy w jednym kawałku czy tysiącach :kawa:

St...........on

2018-03-21, 17:51
Ustawka jak ch*j, to samolot akrobacyjny Pitts Special, byle cienias,takim nie lata, do tego jest jeszcze check list przed startem...

lenio91

2018-03-21, 18:11
mp0011 dobry trol :P

tranzystor

2018-03-21, 18:13
Velture napisał/a:

Wg. źródła gość miał tylko 7 galonów paliwa i podczas gwałtownego wznoszenia paliwo tak spłynęło, że pompa nie sięgała i silnik zgasł z braku paliwa.

Swoją drogą sk***ysyn spokojny jak cholera




Za doprowadzenie do sytuacji zagrożenia miałby przej***ne (lot do wyczerpania zapasów paliwa). System paliwowy w takich samolotach jest tak skonstruowany, że pompa zassie powietrze, jak nie będzie wcale paliwa (nawet podczas lotu na grzebiecie układ paliwowy pracuje). Poza tym, to dwupłatowiec i nawet bez napędu poszybuje jeszcze ładny kawałek.

Ta...........ku

2018-03-21, 18:38
tranzystor napisał/a:




Za doprowadzenie do sytuacji zagrożenia miałby przej***ne (lot do wyczerpania zapasów paliwa). System paliwowy w takich samolotach jest tak skonstruowany, że pompa zassie powietrze, jak nie będzie wcale paliwa (nawet podczas lotu na grzebiecie układ paliwowy pracuje). Poza tym, to dwupłatowiec i nawet bez napędu poszybuje jeszcze ładny kawałek.



Tak w ramach ciekawostki. Poczytaj sobie wywiady z pilotami Wizzair. Mówią tam, że zarząd rozkazuje im lać ilośc paliwa wystarczającą by dolecieć " na styk " plus jedno dodatkowe podejście do lądowania. Wszystko po to żeby zmniejszyć zużycie. Wyobraź sobie co by było, gdyby warunki pogodowe wymagały polecieć na inne lotnisko i wykonać dwa podejścia.... :idzwch*j: Oczywiście niektórzy piloci nie stosują się do ich wymogów, tylko do przepisów. Tymczasem, jakimś cudem wizzair wcale nie ma przej***ne z tego tytułu.

edek.bajzel

2018-03-21, 19:11
dobry materiał, ale kierownicy szos i tak zawsze mają ale
do
motocyklistów, pilotów, choć nie wiedzą że jedni i drudzy, prześcigają ich w motoryce i opanowaniu

St...........on

2018-03-21, 19:52
TajemniczeGrzmotyWNocniku napisał/a:



Tak w ramach ciekawostki. Poczytaj sobie wywiady z pilotami Wizzair. Mówią tam, że zarząd rozkazuje im lać ilośc paliwa wystarczającą by dolecieć " na styk " plus jedno dodatkowe podejście do lądowania. Wszystko po to żeby zmniejszyć zużycie. Wyobraź sobie co by było, gdyby warunki pogodowe wymagały polecieć na inne lotnisko i wykonać dwa podejścia.... :idzwch*j: Oczywiście niektórzy piloci nie stosują się do ich wymogów, tylko do przepisów. Tymczasem, jakimś cudem wizzair wcale nie ma przej***ne z tego tytułu.




Już Ci tłumaczę- przez niedopatrzenia, dopiero jak samolot zrobi JEBBUDUUU, dopiero prześwietlą firmę pod lupą.

piotrFr

2018-03-21, 21:30
TajemniczeGrzmotyWNocniku napisał/a:



Tak w ramach ciekawostki. Poczytaj sobie wywiady z pilotami Wizzair. Mówią tam, że zarząd rozkazuje im lać ilośc paliwa wystarczającą by dolecieć " na styk " plus jedno dodatkowe podejście do lądowania. Wszystko po to żeby zmniejszyć zużycie. Wyobraź sobie co by było, gdyby warunki pogodowe wymagały polecieć na inne lotnisko i wykonać dwa podejścia.... :idzwch*j: Oczywiście niektórzy piloci nie stosują się do ich wymogów, tylko do przepisów. Tymczasem, jakimś cudem wizzair wcale nie ma przej***ne z tego tytułu.


A dlaczego tak się dzieje? Bo jeden z drugim wielmozny Pan chce lecieć na drugi koniec Europy za 50zl. Raz leciałem Ryanair em bardziej z przymusu i powiedziałem nigdy więcej. Zaplacisz parę groszy więcej i lecisz szanowana linia, w ciszy z winkiem i jedzeniem w cenie.

Kurp_Ostroleka

2018-03-21, 22:15
Te śmigełko jest po to żeby chłodzić pilota Jeśli śmigełko się zatrzymuje to pilot zaczyna się pocić :D

tranzystor

2018-03-21, 22:56
alexandrus napisał/a:

A dlaczego tak się dzieje? Bo jeden z drugim wielmozny Pan chce lecieć na drugi koniec Europy za 50zl. Raz leciałem Ryanair em bardziej z przymusu i powiedziałem nigdy więcej. Zaplacisz parę groszy więcej i lecisz szanowana linia, w ciszy z winkiem i jedzeniem w cenie.




Nie przesadzaj, że "parę groszy" więcej, bo różnica w cenie biletu jest spora. Raz musiałem lecieć RyanAirem, to oczywiście komfort gorszy niż w autobusie miejskim, hałas hołoty i dzieciaków.

DZaK

2018-03-22, 06:12
Na egzaminie na pilota jest wylaczenie silnika i przygotowanie do awaryjnego ladowania, przynajmniej w USA tak ucza, nie wiem jak w Polszy. Napewno nic milego ale nie jest to koniec swiata.

St...........on

2018-03-25, 16:26
tranzystor napisał/a:




Nie przesadzaj, że "parę groszy" więcej, bo różnica w cenie biletu jest spora. Raz musiałem lecieć RyanAirem, to oczywiście komfort gorszy niż w autobusie miejskim, hałas hołoty i dzieciaków.



Skąd ten cytat? Ja nigdy tego nie napisałem. Po pierwsze nie latałem ryanair (na Islandię nie ma połączeń z Polski, po drugie po winie rzygam :D , jeśli już to czysta lub piwo ;) ) A i nigdy nie latam z przymusu, bilety zamawiam kilka miesięcy wcześniej.

AlbertoNihilo

2022-05-11, 15:51
mp0011 napisał/a:

Gość mógł spokojnie doszybować gdzie chciał. Miał kupę czasu na rozwiązanie problemu i wyszukanie bezpiecznego lądowiska, więc jego spokój nie jest niczym niezwykłym.
Pilot zanurkował celowo (a nie zaczął spadać) żeby nabrać prędkości i uruchomić silnik obrotami śmigła.



Tia.. Obrotami śmigła. Dobry żart. Nabrał prędkości, żeby zwiększyć siłę nośna jak już.