18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

kasara

2017-11-13, 19:06
@up, podpisuję się obiema rękami i stopami też ;) Serce boli jak widzę to co klienci kupują i czego oczekują. Jakość? A o to jest? Dla nich najważniejsze jest naoczne porównanie, widzą cenę tańszą więc kupują, bo na zgłębienie się w skład już trochę szarych komórek brakuje.
Pracuję jako sprzedawca i próbuję już ponad rok zafascynować klientów dążeniem samemu do oceny produktu a nie kierowanie się tym co reklamują w danym czasie. Poza tym jeśli mam wybór po jaki produkt sięgnąć na półce to zawsze to będzie polska marka. Swój do swojego po swoje! :)

Essent

2017-11-13, 20:20
@Abraxus & kasara
No muszę się z Wami zgodzić ale w 80 % niestety.
My Polacy,niby biedronkowi ale o swoje walczymy.Już nie raz miałem okazję poznać co i gdzie NASI kupują.Ja nie należę do przesadnie oszczędnych więc robię zakupy również w naszych rodzimych sklepikach typu Wierzejki lub inne własne masarnie prywatne.Nie zdajecie sobie sprawy ile osób wybiera właśnie takie rodzinne sklepiki żeby zakupić wędlinę lub jakiekolwiek mięso na obiad.Do naszych kochanych biedronek,żabek itp wchodzą tylko ludzie,którzy na serio nie czują smaku lub po prostu nie mają kasy na coś droższego! Ewentualnie jest około 5% społeczności co kupuje zapasy dla swoich ukraińskich pracowników raz na tydzień!Są też tacy,którzy nie czują potrzeby kupowania czegoś droższego bo w końcu dla nich SMAKUJE tak samo,także zdania są podzielone.Najczęściej między tym,że stać Cię na szynkę z wytwórni prywatnej za 40 zł/kg a tą z biedronki za 9,99zł/500 deko :kawa:

Wiewór

2017-11-13, 21:27
orisuniek napisał/a:

@Abraxus & kasara
No muszę się z Wami zgodzić ale w 80 % niestety.