18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

"Jedna śmierć to tragedia, milion – to statystyka"

we...........x2 • 2017-12-17, 12:31

Kampania społeczna na polskich drogach.

Halman

2017-12-17, 12:34
mam wrażenie że od takich kampanii społecznych to przybywa wypadków...

mygyry

2017-12-17, 12:45
Śmieszy mnie jak się oskarża kierowce, bo skoro nie zauważył pieszego to znaczy, że za słabo się skupiał na jeździe, no tak przecież pieszy mógł nie zauważyć oświetlonego wielkiego pojazdu, natomiast kierowca absolutnie musi wiedzieć małego pieszego, bez oświetlenia nocą i w ch*jowych warunkach...

tarcer123

2017-12-17, 13:26
Zarówno pieszy jak i kierowca uważa że jego to nie dotyczy. Wypadki są tam gdzieś dalej ale mnie złe nie weźmie bo jestem dobrym kierowcą/uważnym pieszym. Błąd. Nie znasz dnia ani godziny kiedy stracisz życie Ty lub ktoś inny.
Człowiek w ogóle ma dziwne podejście do życia. Myśli że jest zaprogramowany na minimum 99lat. A prawda jest taka że życie jest bardzo kruche.

lakeroll

2017-12-17, 13:44
dla mnie sprawa jest prosta jeśli pieszy miał wypadek na jezdni, to wina pieszego, pieszy jest zawsze gościem na drodze (po to rozdzielono drogę na jezdnię, chodnik, ścieżki rowerowe etc.) nawet jak ma zielone, pasy itd. musi zawsze uważać jak przekracza jezdnie, 99% wypadków dało by się uniknąć jeśli pieszy skupiałby się na drodze a nie na dupie czy smartphonie

@up,i takie pie**olenie "nie znasz dnia ani godziny", no tak jest jak nie stosuje się do najprostszej zasady lewa-prawa-lewa, ma się 50/50 jebnie albo nie jebnie

andrzejrobert75

2017-12-17, 14:10
rok temu omal gościa nie rozjechałem wieczorem poza obszarem zabudowanym,szedł drogą nie poboczem,od razu po tym kamerke kupiłem

kalijanek

2017-12-17, 15:16
upy@ zgadzam się z wami wszystkimi dlatego uważam że trzeba jeździć wolniej

Pi...........es

2017-12-17, 16:45