topic

Japoński pociąg

~Beny • 2018-04-11, 09:59
Chwilami ponoć 350km/h :roll:


Alonso

2018-04-11, 16:48
Dobra dobra! Tylko dlaczego kamerzyście tak ręka lata?

nano50

2018-04-11, 17:04
Czas w aplikacji zwolniony, video przyśpieszone, głos podłożony. Dziękuję

muraaas

2018-04-11, 17:15
W EN57 bardziej trzęsie na postoju. Jeśli to na filmie to faktycznie technika a nie klej to faktycznie szacun.

black88

2018-04-11, 19:14
super glue i pkp da radę :D

Lizodup

2018-04-11, 20:30
przeca to fake

tigerqaz

2018-04-11, 21:10
szybkiLopez1991 napisał/a:

Spróbuj tak w PKP. Zrobic



Zanim byś te gadżety ustawił to by Ci je zaj***li łącznie z portfelem i bagażem.

bad1980

2018-04-12, 01:19
qrwa przecież to jest ta nowa linia turystyczna Na te atrakcję miasto wydało 2 bańki plus specjalny grant z Uni Żewropejskiej.

spinaczel

2018-04-12, 08:46
jako,że jestem ekspertem to się wypowiem: łączenie szyn na szlif jest możliwe i wręcz stosowane w krajach nietrzeciego świat jak Polska, tylko wtedy daje się pie**olne podkłady kolejowe,do których mocuje się pie**olnymi śrubami szyny aby to wszystko mogło przenieść i przeciwstawić się naprężeniom pochodzących z temperatury czyli wydłużania się szyn. Oczywiście jest to bardzo drogie.

dmnkzl

2018-04-12, 18:19
"Podstawowym celem szlifowania szyn jest usuwanie ich wad, głównie zużycia falistego i rys, które tworzą się wskutek zmęczenia na styku koła z szyną. Szlifowanie jest więc procesem polegającym na usuwaniu stali z wierzchu główki szyny za pomocą materiału ściernego"

nowynick

2018-04-13, 08:22
:roll:

jak i każde inne szlifowanie...