18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Jak się powinno robić reklamy

Bachowski • 2017-02-05, 12:38
Czołem sadolki i sadole!

Przedstawiam Wam jedną z najlepszych reklam, jakie w życiu widziałem, a widziałem ich sporo bo tematem zajmuję się zawodowo od lat (mam agencję reklamową). Chciałbym poznać osobą, która wpadła na ten pomysł.

Zaraz się ktoś kto napisze, że to nie sadolowe, wypie**alaj na kwejka itp...
Już odpowiadam: moim zdaniem materiał ten jest znacznie powyżej średniego poziomu kwejka, a jak Ci mało wrażeń załóż konto, wejdź na harda i poznaj rodzinę Da Silva.



~DMT

2017-02-05, 12:51
Ostatnio widziałem baaardzo podobną, ale już ściągnęli z anteny :amused:

gabrychchch

2017-02-05, 12:52
i to jest reklama a nie pieczenie c**y i lekkie nietrzymanie moczu w porze obiadowej

Psrulik

2017-02-05, 13:06
@UP dokładnie.

gorczański

2017-02-05, 13:24
Fakt, esencja reklamy w pierwotnym tego słowa znaczeniu.

Sevelis

2017-02-05, 14:04
Oj, zgadzam się, bardzo dobra reklama. Piwko.

monto

2017-02-05, 17:19
Mnie zastanawia inna rzecz w tej reklamie. Kiedy pojawia sie ostatnie ujecie i pokazane jest opakowanie doppelherz w tle rozmyta jest sylwetka tego kolesia jak celuje z broni przez okno w mieszkaniu :amused:

W............R.

2017-02-05, 21:41
Nie znam autora pomysłu na tę reklamę, ale to takie "Little did he know"* świata marketingu. Przyjrzyjcie się tej reklamie od strony budowy i spróbujcie mieć "z tyłu głowy" liczbę 3. Większość aspektów tej reklamy zamyka się właśnie w liczbie 3. I żeby być dobrym copywriterem wystarczy tańczyć tego walczyka :) Natomiast żeby być tłumaczem albo genialnym copywriterem (nieprzypadkowo tak to zestawiłem), trzeba mieć jeszcze dużo więcej w głowie niż proste tricki. Natomiast genialni tłumacze to już w ogóle pół-bogowie, z którymi na ogół nie mogą się równać nawet pisarze.