topic

Jak ruskie po torach jeździli

1.Michal • 2017-07-18, 11:30
Zablokowany UAZ


longlong7

2017-07-18, 11:34
typowy przejazd kolejowy na Ruszy

nowynick

2017-07-18, 11:51
haha od samego początku się zastanawiałem czy na filmie pojawi się pociąg, nie zawiodłem się :piwo:

PS oglądać z głosem, bo Rusek zajebiście się wk***ia :D

pazuzu

2017-07-18, 12:08
Suka blyat :) znając ruskich to pewnie zaraz będą sie napie**alać z motorniczym :)

vatherland

2017-07-18, 12:56
Teraz to nowy model UAZa - UrAZ :krejzi:

Logiczny

2017-07-18, 14:36
Mam UAZA. Chłopaki mogli zapomnieć o reduktorze. Na niego nie ma siły. Możliwe że góra opon ślizgała się po szynie ale gdyby wykonał skręt to wyszedłby. Sytuacja nie do powtórzenia, bo to Rosja i rozstaw torów inny, ale bez chwalenia..., myślę że ja bym wyjechał.

woytasw

2017-07-18, 15:02
A teraz będą osiołkiem jeździć :)
Za szerokie tory chcieli to teraz mają :P

nowynick

2017-07-18, 15:10
:roll:

co Wy chcecie od rozstawu ruskich torów jak on utknął na pasie między nimi?

Dywan

2017-07-18, 16:12
Jestem ekspertem, przesyłam film, który tłumaczy całe zajście:

led_deamon

2017-07-18, 16:34
k***a....aż mi się Heroes&Generals przypomniało....;/

Ti...........ch

2017-07-18, 16:43
Logiczny napisał/a:

Mam UAZA. Chłopaki mogli zapomnieć o reduktorze. Na niego nie ma siły. Możliwe że góra opon ślizgała się po szynie ale gdyby wykonał skręt to wyszedłby. Sytuacja nie do powtórzenia, bo to Rosja i rozstaw torów inny, ale bez chwalenia..., myślę że ja bym wyjechał.



Reduktor czy blokada mechanizmu różnicowego? Z tego co wiem to nie są to tożsame rzeczy.

Autystyczny

2017-07-18, 16:48
pazuzu napisał/a:

Suka blyat :) znając ruskich to pewnie zaraz będą sie napie**alać z motorniczym :)




...sam jesteś motorniczy :facepalm:

kokos_123

2017-07-18, 17:01
Logiczny napisał/a:

Mam UAZA. Chłopaki mogli zapomnieć o reduktorze. Na niego nie ma siły. Możliwe że góra opon ślizgała się po szynie ale gdyby wykonał skręt to wyszedłby. Sytuacja nie do powtórzenia, bo to Rosja i rozstaw torów inny, ale bez chwalenia..., myślę że ja bym wyjechał.


Reduktor to jest to koło w skrzyni przy każdej zębatce, co dzięki tarciu zestraja prędkość wału z zębatkami i nie rozwalasz zębów.
Ten kto próbował hamować silnikiem na pierwszym biegu to wie, bo je pewnie rozwalił :D
Tylko nie mam pojęcia co z nim jest niby nie tak ?

iseeyou36

2017-07-18, 17:54
tak już jeździli starożytni Rosjanie..

Ti...........ch

2017-07-18, 18:15
kokos_123, reduktor to jest takie coś co zmienia główne przełożenie. To co zestraja prędkość obrotową to synchronizator. Reduktor pozwala na szybsze użycie maksymalnego momentu obrotowego jednak skraca przełożenie (samochód szybciej przyśpiesza, lub nie męczy się gdy ciągnie coś ciężkiego). Ja mam reduktor (subarowski, zsynchronizowany, bez żadnych blokad) więc podejrzewam, że wiele się z prawdą nie mijam.