18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Jak regenerowane są opony?

sm...........ka • 2012-10-25, 17:52
Jako taka mała ciekawostka...
Opony te są tańsze 30-60%

vass

2012-10-25, 18:14
Do ciężarówki może ok. ale w osobówce przy większych szybkościach potrafi się rozkleić, do tego są problemy z wyważeniem takiej regenerowanej opony.

rEwx

2012-10-25, 18:18
Świetny efekt końcowy.

Solho

2012-10-25, 18:34
vass napisał/a:

Do ciężarówki może ok. ale w osobówce przy większych szybkościach potrafi się rozkleić, do tego są problemy z wyważeniem takiej regenerowanej opony.



hahaha czy Ty wiesz co właśnie napisałeś? ciekawe dlaczego przy drogach leży dość spora ilość opon z Ciężarówek a nie osobówek czyżby duża waga ładunku, większa siła tarcia co za tym idzie temperatura opony były tego przyczyna? nie gdzie tam... takie opony są ok dla Ciężarówek jak to stwierdził nasz ekspert ;-)

Roszp

2012-10-25, 18:44
vass, Solho,
Nie ma się o co kłócić. I tak 75% rodaków na takiej gumie jeździ :-P

Kozek

2012-10-25, 18:58
Mam takie sk***iałe nalewki w swoim samochodzie i nikomu nie polecam..

BMWswap

2012-10-25, 18:58
wolałbym kupic używaną firmową niż nową po regeneracji. każda po regeneracji jest zrobiona na bazie różnych opon i raczej mała jest szansa że kupując komplet 4 opon, wszystkie będą zrobione na bazie opon tej samej firmy, czyli w gruncie rzeczy mamy 4 takie same bieżniki o 4 takich samych rozmiarach ale zupełnie co innego w środku, bo pewnie każdy producent ma swój patent na zrobienie opony i ch*j :)

wojtas890328

2012-10-25, 19:06
preddy napisał/a:

Opony te są tańsze 30-60%


i o tyle samo gorsze

teken

2012-10-25, 19:21
Co jak co, ale opona używana jest lepsza od regenerowanej. Przynajmniej w Polsce. Nigdy nie wiesz czy pan mietek czasem nie zregenerował opony z roku 89'.
Jeśli chodzi o auto to na tym akurat lepiej nie oszczędzać.

Re...........ms

2012-10-25, 19:27
@Solho ale tiroloty też latają przeładowane :)

zresztą wyobraźcie sobie takie opony regenerowane na jednośladzie... huhuuuuuuuu

thez

2012-10-25, 20:49
Opon regenerowanych nie można używać tylko i wyłącznie w autobusach spełniających dodatkowe wymogi techniczne (prędkość do 110km/h). W całej reszcie aut hulaj dusza. A zakładanie tych opon na oś kierowaną to szczyt krótkowzroczności przewoźników.

vass

2012-10-25, 20:54
Solho napisał/a:



hahaha czy Ty wiesz co właśnie napisałeś? ciekawe dlaczego przy drogach leży dość spora ilość opon z Ciężarówek a nie osobówek czyżby duża waga ładunku, większa siła tarcia co za tym idzie temperatura opony były tego przyczyna? nie gdzie tam... takie opony są ok dla Ciężarówek jak to stwierdził nasz ekspert ;-)


Czy ty jesteś normalny, czy k***a masz jakieś problemy emocjonalne ?
Napisałem, że może, bo nie wiem jak w ciężarówkach, bo nie miałem okazji przetestować.
Miałem za to nieprzyjemność przetestować taką oponę w busie która na autostradzie przy 150km/h się rozkleiła.
Co do nagrzewania, to w F1 jeszcze się mocniej nagrzewają niż w ciężarowym :-P

Czajol3

2012-10-25, 20:56
... ciekawe czy Durex'y regenerują?
mi po 13 użyciu starły sie wypustki :)

lith

2012-10-25, 21:03
Opony takie są popularne w ciężarówkach, szczególnie za wschodnią granicą pobocza są ich pełne, wszędzie walają się pogubione bieżniki. Z resztą miałem nieprzyjemność na żywo raz widzieć jak po prostu taka opona się rozkleja. Miałem sporego farta, bo była to lewa przednia i jakbym wolniej wyprzedzał to tir by mnie rozmazał o barierkę- tak nim zarzuciło po całej jezdni. Na szczęście przeleciał już za mną) I są montowane w ciężarówkach, bo po prostu dużo taniej musi wychodzić... na tyle taniej, że opłaca się zaryzykować rozwalenie ciężarówki, czy spowodowanie wypadku. najwyżej się zatrzyma na jakiejś osobówce :/