topic

Jabłko w gunwie

~Sunday • 2020-03-16, 19:18

Typowi użytkownicy iPhone są typowi :lol:

Rozjebie

2020-03-16, 19:31
Znowu gównoburza o ajfonach? :D
j***ć biedaków, których nie stać na lansiarski telefon :P

koras24

2020-03-16, 20:23
Coordinator napisał/a:

Znowu gównoburza o ajfonach?
j***ć biedaków, których nie stać na lansiarski telefon



A Ty masz iphona czy nie?

Spar1988

2020-03-16, 20:30
każdy żul w uk, dojczach ma srajfona minimum 7ke , w polsce to wyznacznik bogactwa i szpanu, paranoja.

kaziupir

2020-03-16, 20:32
Coordinator napisał/a:

Znowu gównoburza o ajfonach?
j***ć biedaków, których nie stać na lansiarski telefon



Lansiarski chyba tylko dla gimbazy w Polsce.

To który nurkuje?

Mr.Hentai

2020-03-16, 21:03
Coordinator napisał/a:

Znowu gównoburza o ajfonach?
j***ć biedaków, których nie stać na lansiarski telefon



to, że ktoś sra na Iphone, to nie znaczy, że go na niego nie stać xd
Ja np sram na Iphone, bo brzydzi mnie myśl, że mógłby mnie ktoś skojarzyć z takim bananem co się szczyci jabuszkiem :/

Karboksylator

2020-03-16, 21:51
używam iphony odkąd weszły do Polski, od 3, później 4, 6 teraz XI pro. w międzyczasie przez krótką chwilę miałem samsunga. nie zamienię na obecną chwilę iphona na inną markę.
to czy kogoś stać, czy nie, to jego sprawa. mnie stać ale kupuję nie dlatego, żeby się chwalić, tylko dlatego, że odpowiada mi jego używanie.

co do filmiku, to nie gówno, tylko wysłodki, albo rozgotowana pasza dla zwierząt.

Mrrm

2020-03-16, 22:28
Spar1988 napisał/a:

każdy żul w uk, dojczach ma srajfona minimum 7ke , w polsce to wyznacznik bogactwa i szpanu, paranoja.



7 to ku*asównia wiec nie pie**ol

silwerbalk

2020-03-16, 22:47
I tak tylko do tego się nadawał..... ch*j stać go na nowy model a k***a tutaj wojna jak o brylat 12 karatowy..... Ja pie**ole sam nie mam i nie miałem jabłka bo nie potrzebuje go na ch*j mi on sam używam Huaweia i jest git jak dla mnie nie mam wyższych wymagań i potrzeb

ePeeL

2020-03-16, 23:11
Coordinator napisał/a:

Znowu gównoburza o ajfonach?
j***ć biedaków, których nie stać na lansiarski telefon



Mam Ajfona (10s). p*zdy nie urywa, szczególnie aparatowo. System śmiga dobrze, ale cena zdecydowanie za wysoka.

Dzisiaj

2020-03-17, 00:33
fujjj gowna bym nie dotknal palcami... chodzi mi o ajfona oczywiscie.

Szybki306

2020-03-17, 06:49
Jabłko było dobre 10 lat temu, teraz każdy kto ceni sobie mały komputer w kieszeni na Samsunga h*jawej na nich można zrobić wszystko a na jabłku niestety tylko fotę do lustra xD

FransFr

2020-03-17, 08:10
Tylko One Plus, cała reszta to przewartościowany odpowiednik. Dyskusja ucięta, amen.

Levi's

2020-03-17, 08:42
Xiaomi lepsze :krejzi: