18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info
topic

Interwencja policji koronawirus

C0C0JUMBO • 2020-04-08, 18:50
znalezione na YouTube - 3 częsci
Ocenę pozostawiam Wam

1:

2:

3:

Diux

2020-04-08, 20:54
Powinni mu tam gum napie**olić. Skończyłoby się cwaniakowanie...

Smokw

2020-04-08, 20:55
Ja pierdziele. typowy spęd idiotów wyzywający się od pisowców i peowców, a ja powiem wam tak, że jak tego nie opanujemy, to za parę miesięcy skończymy z zajebista zapaścią gospodarczą. Zachowujecie się jak wariaci, którzy zastanawiają się czy straż pożarna ma prawo wejść na naszą posesję by ugasić dom sąsiada. Zacznijcie w końcu ogarniać, że tu chodzi najbardziej o gospodarkę i trzeba się zmobilizować jako naród by to jak najszybciej opanować. Jestem kierowcą i powiem wam, że jest na moje oko co najmniej tylko 1/3 tego co było w zeszłym roku jeśli chodzi o zamówienia. Dramat dla masy ludzi., a za chwilę dla nas wszystkich. Ot cała prawda.

edmund

2020-04-08, 20:56
mam mieszane uczucia co do całej akcji bo i on chojraczy, ale policjant też cwaniak
szkoda tylko dzieciaków

Clistwood

2020-04-08, 21:04
No widzicie. W Holandii nie dyskutują tylko od razu 400 euro mandat za nie stosowanie się.

aaaaaaaaaaaaaa

2020-04-08, 21:04
orzechcccc napisał/a:

Brawo. Należysz do idiotow nierozumiejących sytuacji w jakiej jesteśmy. Stfu na ciebie mam nadzieję że przez twój debilizm nikt nie ucierpi
"Ciebie" i "twój" z małej specjalnie pie**olony samolubie



Gdybyś debilu przeczytał wszystkie komentarze, to byś wiedział o co mi chodzi i byś takich debilizmów nie pisał.

oolgierd66

2020-04-08, 21:09
Dzieci wychodzą pod opieką dorosłego o ch*j chodzi

El Caudillo

2020-04-08, 21:11