Inteligent

tarcer123 • 2020-03-25, 16:20
Samolot zaczyna spadać. Na pokładzie 4 pasażerów: Kaczyński, Morawiecki, Papież Franciszek i 10 letni chłopiec. Są trzy spadochrony. Morawiecki krzyczy: Jestem najmądrzejszy w Polsce, muszę rozwiązać wszystkie problemy moich kolesi... znaczy wszystkich Polaków! Bierze spadochron i skacze. Kaczyński: Jestem zbawicielem narodu polskiego! Bierze spadochron i skacze. Ojciec Franciszek podaje spadochron chłopczykowi i mówi: Moje życie już dobiega końca, Twoje się dopiero rozpoczyna. Bierz ten spadochron i ratuj się! Chłopiec na to: Spokojnie proszę Papieża. Zostały dwa spadochrony! Najmądrzejszy facet w Polsce wyskoczył z moim tornistrem

:idzwch*j:

silwerbalk

2020-03-25, 19:57
cesarz1982 napisał/a:

Śmiej się k***a śmiej.
PiS znowu ci życie ratuje w obliczu kwarantanny.
siedzisz w domu z jednej strony piszesz głupie dowc**y a ukradkiem sprawdzasz czy nie wstrzymali wypłaty 500+



Jebie mnie wasze 500+ pie**olona chołoto rzucili wam resztki z pańskiego stołu a lud k***a jak psy się zachowuje i sorry ale wasze 500+ wpie**ala inflacja wy mongolskie kapiszony teraz jest wart jakieś 380-374 zł..... Ale ch*j z tym kolana nie bolą was od klęczenia.... Za PO też było ch*jowo miał być mniejszy podatek a mamy 23% Vat k***a.... Z amber gold zaj***li kase ale to już inna historia.... Ogólnie teraz będzie taka ch*jnia że jak was wypie**olą z roboty to macie dwa wybory zostać bezdomnym ( bo bank na bank wam zapie**oli dom pod zastaw kredytu.... Bo te sk***iałe żydy zawsze się uratują tak bankowcy to pie**olone żydostwo jak dla mnie) albo skoczyć na line ale z klasą..... Nie zdziwie się jak będzie padać ludzmi z corpowieżowców i innych dorobkiewiczów nie żal mi ich niech giną j***ne toudi co by zjedli gówno prezesa jakby kazał im to zrobić....

mr.moose

2020-03-25, 20:05
Tylko PIS! Tylko JAROSLAW! Odpieroooolcie sie od Kaczafiego, to naczelnik panstwa polskiego!

gupichuj

2020-03-25, 20:10
Ale wy połowa to jesteście niedoj***ni.

narkotykiTanio.pl

2020-03-25, 20:37
tarcer123 napisał/a:

Liczyłem ze juz nie zobacze postu od ciebie ale trudno. Powiedz jak zmywarko ma byc wiecej kursow autobusow i tramwajow skoro brakuje kierowcow i motorniczych bo sa na zwolnieniach? Robi sie malo testow to i zakazen malo.



Zdajesz sobie sprawę że od jutra jakoś magicznie tych kierowców i motorniczych BĘDZIE wymagana liczba?


tarcer123

2020-03-25, 20:44
narkotykiTanio.pl napisał/a:

Zdajesz sobie sprawę że od jutra jakoś magicznie tych kierowców i motorniczych BĘDZIE wymagana liczba?



To chyba ich sklonuja bo np. W Poznaniu brakuje pracownikow mpk.

BongMan1

2020-03-25, 20:58
koras24 napisał/a:

To Ty nie wiesz że Jarosław steruje wszystkim, samolotem też



W takim razie na pilotazu zna sie slabiej niz na wygrywaniu wyborow :P

Sk8

2020-03-25, 21:38
Tego to się nauczę na pamięć ✌️

Byku35

2020-03-26, 00:18
BongMan1 napisał/a:

ja potrafie czytac ze zrozumieniem i albo piloci wyskoczyli wczesniej albo zostaja w samolocie bo nie jest o tym nic powiedziane. Co miales na mysli mowiac czytaj ze zrozumieniem? Na pewno znasz definicje slowa pasazer i wiesz, ze pilot nie jest pasazerem, nie ?



autora zrozum, ze sam to zj***ł

kulawiec

2020-03-27, 02:27
NataliaW napisał/a:

miechy chichy ale gdyby to PO rządziła to zamiast prawie tysiąca zakażonych mielibyśmy już 1000 trupów. Trzaskowski wpycha ludzi tłumnie do autobusów robiąc weekendowy rozkład jazdy, zaraz zrobi jakiś marsz przeciwko covid19 , a potem uroczyste malowanie kredkami po asfalcie również przeciwko covid19.



Logika - dziennie 11 osób ginie w Polsce na drogach. to ok 340 osób miesięcznie. Państwo ma to w dupie. Jedyne działania to radary, w celu ściągania kasy.
Codziennie ginie 50 osób w Polsce z powodu wylewów i zawałów. Wystarczyło by odrobinę ruchu i mniej gówna do jedzenia. Państwo ma to w dupie.
Codziennie umiera 30 osób na raka. To też państwo ma w dupie. Od 1 do 7 marca zarejestrowano w Polsce ponad 211 tys. zachorowań i podejrzeń zachorowań na grypę. W wyniku powikłań pogrypowych zmarło 7 osób.

Koronawirus, to po prostu śmieszna sprawa. Po pierwsze szanse zarażenia śmiesznie małe przy chociażby grypie, po drugie umieralność niska. Po trzecie bardzo łatwo się zabezpieczyć. Prawda jest taka, że kolejni bandyci u władzy, tak bardzo rozkradli wszystko co mogli, że z dowolnym problemem na SOR czeka się kilkanaście godzin. I dlatego byle śmieszna epidemia, może być groźna.

A już największe jaja są np. z takimi propagandami jak np. Włochy. U nich umiera normalnie ok. 270 000 osób rocznie na płuca. To jest ok 30 000 miesięcznie w miesiącach wiosennych i jesiennych. Nagle z kilku tysięcy robi się cyrk. Po pierwsze i tak te dziadki zmarły by za tydzień czy dwa na np. grypę czy raka, a tak ich dopisali do wirusa. Po drugie, komuś zależy na wywołaniu paniki i recesji na rynkach. Może komuś, kto chce wydać kilka $ aby osłabić gospodarki, a potem jak panika minie opylić akcje.

Bardziej boje się, że mnie rozjedzie jakiś idiota w masce na ryju niż, że mnie zabije koronawirus.