topic

Imprezka to imprezka

Crazy_Edek • 2018-07-20, 18:56
Dawaj Andrzej, dawaj... :amused:


Dzisiaj

2018-07-20, 19:00
Podejrzewam, ze to jakis kiepski wstęp do gejowskiego porno a Andrzejowi zostanie rów przeorany... Nie znam sie bo nie oglądam ale podejrzewam, ze wlasnie tak to musi wyglądać.

Halman

2018-07-20, 19:04
"ja nie mam gdzie siku do ogródka..." (bo w kibelku śpi już Justyna moja najlepsza przyjaciółka, księżniczka pie**olona)...

traf

2018-07-20, 19:28
upodlenie alkoholowe :)

S.T.U_Cummins

2018-07-20, 19:47
Chciałem napisać: ubliżanie autorowi i aktorom nagrania bym poczuł się lepszy bo mama z tatą nie pozwalają mi pić alkoholu z kolegami za 3...2...1...


pakicito

2018-07-20, 20:03
przepiękny załadunek głowy do kominka i po rozpie**olonym kominku widać, że to już drugi raz :amused:

BundyR

2018-07-20, 20:33
mam nadzieję, że ten co nagrywa i pubikuje dostanie mocny wpie**ol, jak typ wytrzeźwieje

wiesnak66

2018-07-20, 20:36
jutro andrzej się wk***i /ten od czołgu /

jak mu ten w niebieskiej wyjebie p*zdę za nagrywanie

PhantomMask

2018-07-20, 20:44
Dzisiaj napisał/a:

Podejrzewam, ze to jakis kiepski wstęp do gejowskiego porno a Andrzejowi zostanie rów przeorany... Nie znam sie bo nie oglądam ale podejrzewam, ze wlasnie tak to musi wyglądać.


Nie znasz się bo nie oglądasz ale na myśl pierwsze co przychodzi ci gejowskie porno...czyli lubisz zainstalować coś na ciepło ?

Dzisiaj

2018-07-20, 20:52
PhantomMask napisał/a:


Nie znasz się bo nie oglądasz ale na myśl pierwsze co przychodzi ci gejowskie porno...czyli lubisz zainstalować coś na ciepło ?



nie wiem o co chodzi z tym instalowaniem na ciepło, nie znam gejowskiego slangu. sorki.

hoszo

2018-07-20, 21:56
k***a, łapcie lepiej flaszkę, bo zaraz spadnie ze stoliczka!

ubaba

2018-07-20, 22:50
no i teraz wchodzisz andrzeju wchodzisz

mrokussw

2018-07-20, 23:10
jebac takie towarzystwo , banda frajerow i tyle skoro pijecie w grupie to wszystko co sie dzieje zostaje w grupie , oby was tak ktos nagral jak sie pigul nawpie**alacie i wrzucil to na jutuby :-/

kothletino

2018-07-21, 03:14
Jak najebka to najebka, padł to padł po co szukać problemów, zostawić i sam wstanie. :D

waloos

2018-07-21, 13:29
Tak jak poprzednicy napisali - nagrywanie kumpla który odpadł to jest największe ch*jstwo. No ale jak widać, dziś dla dzieciaków liczą się bardziej wyświetlenia na IG czy innym YT, niż dobry kumpel na którego zawsze możesz liczyć.

Chłopaki nie wyglądają na jakiś w ch*j młodych, to też mnie dziwi. Ja z rocznika 90, więc też nie jakiś super stary, ale w moim otoczeniu nikt nawet nie pomyśli, żeby na imprezie kogoś nagrywać i to publikować. Jeśli już ktoś robi materiały, to co najwyżej do napie**alania się we własnym gronie.