18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Impreza pod Poniatem

endrju132 • 2017-07-04, 09:22
Co tu się dużo rozpisywać , przebieg pewnej imprezy z dość ciekawym występem :D Zresztą obejrzyjcie sami . Chciałbym jeszcze dodać ,że nie znam się na obróbce wideo więc proszę się nie przypie**alać :mrgreen:



Film opublikowany na portalu społecznościowym 1 lipca , szukałem jak mogłem i nie znalazłem , więc jeśli było proszę o utylizację
:lodowka:

dobra_kawa

2017-07-04, 18:27
@Policeman
Ot zabolało. Pewnie wyj***li cię po pierwszym semestrze bo "matematyka wcale nie była taka trudna za to prowadzący to ch*j i kacap".

Tak jeździcie po ludziach ze wsi a tak patrzę teraz na tych młodych mieszczuchów z gimbazy to ani me ani be, dzień dobry nie powie, kobiecie drzwi nie otworzy, zero kultury i wychowania bo z miasta. A na wsi to dzieciak w niedzielę z rodzicami do kościoła poszedł, do dziadków pojechał, dowiedział się mądrych rzeczy od starszych, koleżanki do sklepu na oranżadę zaprosił i chamstwa nie było widać. Pracy też się dzieci nie bały bo od małego przyzwyczajone. A to gówniarstwo z miasta to tylko srajfony ,srablety, laptopy i inne ch*jstwa tylko kupować bo on się nie może inaczej uczyć.

W każdym środowisku czy to miejskim czy wiejskim są ludzie obyci i wykształceni i nie ma co generalizować. Czy to na wsi czy w mieście bydło znaleźć można. Niestety to świadczy tylko i wyłącznie o patologii w domu, braku zasad moralnych i dobrego wychowania.

minetek

2017-07-04, 19:20
jak oni się kochają...

Jorgen88

2017-07-04, 20:23
myślałem że w Polsce to jest niemożliwe

Dzyzys

2017-07-04, 20:57
Neymar ssie pale

endrju132

2017-07-04, 21:05
@Policeman - ach ten syndrom "Warszowioka " :V . No akurat ja mam tyle wspólnego z Warszawą co k***y z poezją :-D Studiowałem akurat w Olsztynie bo na SGGW nie było mnie stać bo jestem biedak cebulak ze wsi :oops:

Blaine_pl