18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

traf

2018-08-11, 20:18
wszyscy spłoniemy w ogniu :)

Bohdansk

2018-08-11, 20:23
Hutnikiem to na pewno nie będę ponieważ, nawet pieca mi się nie udało zapalić :D

pjf

2018-08-11, 20:32
BHPowiec musiał mieć duuuużo pracy

_R...........s_

2018-08-11, 20:37
Tak próbuje i próbuję tą awarię powtórzyć w tym symulatorze i za ch*j mi nie chce wyjść :-/

ch*j wie, może jakiś błąd popełniłem, może to po prostu dlatego że ni ch*ja nie znam się na metalurgii, i materiałach, chociaż równie dobrze mogę zwalić na ch*jowy program.

woytasw

2018-08-11, 20:48
Jakieś połączenie z wulkanem się uruchomiło.

SirMajkel

2018-08-11, 21:05
no kto to słyszał, żeby coleslaw tak pie**olnąć umiał.

ciekawe też jak wygląda sprzątanie po takim jebnięciu.

Fraze

2018-08-11, 23:47
Do pieca elektrycznego trafia już płynna stal (nie jest to surówka, bo surówka to gówno w postaci rudy żelaza, która ma sobie 20% żelaza max, reszta to śmieci z rudy w postaci siarki i węgla, którą się wypala w konwertorze), która jest jedynie podgrzewana do temperatury znamionowej. Następnie jeżeli otrzymaliśmy odpowiednią temperaturę dla COS (Ciągłego Odlewania Stali) podlega dalszej obróbce.
Awaria na oko wydaje się prosta. Brak odpowiedniego odprowadzenia gazów. To tak jakbyście gotowali wodę w czajniku przez 10 minut i zatkali wszelkie otwory regulujące ciśnienie w czajniku. Czasami iskry i płynne odpryski z takiego pieca są tak efektowne, że strach koło niego przechodzić. Tutaj zapewne błąd samej technologii, gdyż głowica pieca nie powinna kadzi pośredniej domknąć tak szczelnie.

Mors_Nigra

2018-08-12, 00:13
Ale trzeba być popie**olonym, żeby surówkę wsadzać do pieca hutniczego, nic dziwnego, że jebło!

mayko

2018-08-12, 07:49