Od jakichś 4 miesięcy pracuje nad swoją pierwszą grą, nic specjalnego, ale i tak chciałem się pochwalić
Zainspirowałem się Pong'iem i postawiłem na grafikę 3d:
no i wyszło coś takiego (Gameplay od 0:22, Ostrzegam muzyka może wk**wiać)
Grę tworzę na silniku Unreal Engine 4 używając głównie "Blueprints".
Wszystkie modele, muzyka, część tekstur (tą na ściankach kupiłem) sam tworzyłem, więc wygląda to jak wygląda...
Ciekawostka:
W grze nie użyłem kolizji, wszystko leci przez skrypt, przy dużych prędkościach piłka przelatywała przez wszystkie ściany.
Szacun za pracę. Gra może naprawdę wciągnąć jakbyś dodał rotowanie przy uderzeniu, jakieś efekty, bonusy, punkty, zwiększoną szybkość po którymś pod rząd uderzeniu. Dodatkowe efekty dźwiękowe. Może jakąś fabułę. Sporo możliwość, a potencjał jest widoczny już teraz.
UE4? Czy to nie czasem ta technologia z której (kolejnej) wycofał się MS?
Piwo za trud. Mi zapały nie starczyło i napierdzielam w klawiaturę tylko w pracy
Gratulacje. Najlepsza droga do sukcesu to robienie czegoś na włąsną rękę. Nic tyle nie uczy. IT to przyszłość, masz robotę na zawołanie. Takich ludzi nam trzeba. Z inicjatywą, i chęcią do pracy. Uważam że nie trzeba więcej żeby osiągnąć "coś".
Nie jestem gościem, który chwali każde gówno wrzucane na tę stronę... w tym wypadku muszę jednak przyznać, że wygląda na naprawdę nieźle przemyślany projekt. Widać, że znasz się na rzeczy, powodzenia.
Chyba że cały silnik sam od podstaw stworzyłeś ale w to nie wierzę.
czytać nie umiesz ?
gra wygląda prosto, ale zazwyczaj jest tak, że co wygląda "banalnie" to jest przy tym dużo j***nia, raczej nie na androida, jak wypuścisz gierkę w ludzkiej cenie to kupie, bo wygląda przyjemnie ;]