Też nie do końca. Wiesz ilu klientów mam takich, którzy zostawiają lapka lub telefon z tekstem "ważne żeby działało". Gadasz im ORIENTACYJNIE ile to będzie kosztowało, to gadają "spoko spoko", a później jest ból dupy i pretensje. Przez 10 lat serwisu miał bym pół pokoju rzeczy nieodebranych. Na szczęście każdy podpisuje papier, że po miesiącu od zakończenia naprawy jeżeli nie odbierze, to może walić się na ryj i sprzęt jest mój.
No ale k***a oddajesz sprzęt do naprawy i ktoś ci podaje cenę X za naprawę a przy odbiorze nagle masz 7 razy wyższą cenę.
Też bym się wk***ił.
Porządny serwis dzwoni do klienta i informuje, że koszt naprawy będzie wyższy i pyta czy naprawiać czy olać a nie przychodzisz i gość ci wyskakuje, że masz zabulić więcej bo to, tamto, siamto, sramto.
Jak oddawałem smartfona do naprawy bo przestał działać to wstępnie gość powiedział, że to chyba ładowanie pie**olnęło i taka naprawa to 30-50zł.
Potem zadzwonił i powiedział, że to niestety płyta główna do wymiany i podał mi absurdalną cenę kilkuset złotych która wynosiła praktycznie tyle co wartość sprawnego telefonu.
Odmówiłem, odebrałem i nic mi nie policzył.
Polecam serwis gsm w galerii Mokotów.
Bo jesteś ch*jem a nie specjalistą. Typowy j***ny Janusz biznesu, co dorabia się korporacji na rżnięciu hajsu na klientach którzy w potrzebie szukają taniego rozwiązania.
No ale k***a oddajesz sprzęt do naprawy i ktoś ci podaje cenę X za naprawę a przy odbiorze nagle masz 7 razy wyższą cenę.
Też bym się wk***ił.
Porządny serwis dzwoni do klienta i informuje, że koszt naprawy będzie wyższy i pyta czy naprawiać czy olać a nie przychodzisz i gość ci wyskakuje, że masz zabulić więcej bo to, tamto, siamto, sramto.
Jak oddawałem smartfona do naprawy bo przestał działać to wstępnie gość powiedział, że to chyba ładowanie pie**olnęło i taka naprawa to 30-50zł.
Potem zadzwonił i powiedział, że to niestety płyta główna do wymiany i podał mi absurdalną cenę kilkuset złotych która wynosiła praktycznie tyle co wartość sprawnego telefonu.
Odmówiłem, odebrałem i nic mi nie policzył.
Polecam serwis gsm w galerii Mokotów.
Bądź co bądź u mnie nie ma takiej możliwości. Klient zostawi niedziałający sprzęt i mówię, że sprawdzę i zadzwonię. Dzwonię z konkretną wyceną i jeśli coś przeoczyłem, coś dodatkowo wyszło po drodze i koszty są większe niż ustaliliśmy, sam je ponosze bo umawiałem się na konkretną kwotę. A umowa to umowa.