Pytanie do ekspertów: Czy nie lepiej by było, żeby lusterka w kokpicie były wypukłe, a nie płaskie (zwiększenie kąta widzenia)?
Nie jestem ekspertem, ale myślę, że może chodzić o ocenę odległości tego co w tych lusterkach widzimy... W wypukłych widziałbyś więcej, ale "odległość" by się zmieniała w zależności od kąta...
No i to jest zajebista robota, bo ryzyko lotu bojowego jest niewielkie czyli na dobrą sprawę chłopaki sobie mogą polatać i jeszcze dobry hajs za to biorą. Ciekaw jestem jakie to uczucie pilotować takiego MiGa gdzie pamiętam ile frajdy miałem jak ultralekką awionetkę pilotowałem i co ciekawe w trakcie tego lotu padło info na radiu, że leci jakaś eskadra zapewne MiGów i widziałem z daleka jak przedupcali to robiło wrażenie.
Jak kogoś interesują takie tematy a z pewnych względó nie może to polecam książkę Briana Shula "Sled Driver: Flying the World's Fastest Jet"
Krótka acz ciekawa książka o pilocie sr-71 (żadne techniczne sprawy jeśli o to chodzi, po prostu przeżycia pilota)
Mieszkam niedaleko Malborka i często można zrobić ciekawe zdjęcia podczas pracy pilotów.
Robota super ale z tego co miałem okazję rozmawiać z pilotami to zdrowie trzeba mieć lepsze niż koń a na badaniach lekarze robią wszystko aby cię uziemić.
A tak poza tematem
Szkoda tylko że w przypadku konfliktu wiadomo z kim baza w Malborku przestanie istnieć w przeciągu 30-60 s od ataku jeżeli nasza obrona powietrzna będzie dalej taka jaka jest.