18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Dzwon na rajdzie

elwuwu • 2016-05-11, 16:08
gruby dzwon, załoga cała

sars80

2016-05-11, 17:51
no i po co im klatki jak to na harda ma lecieć?

woli123

2016-05-11, 17:52
Co jak co, ale podziwiam kierowców rajdowych. Mają skurczybyki stalowe jaja. Piwko

3-buch

2016-05-11, 18:40
Jeden z tych typków wygląda zupełnie jak Dexter

KlinikaAborcyjna

2016-05-11, 19:02
No całkiem spoko, Kubica ma naprawdę dobrych naśladowców.

kokos_123

2016-05-11, 22:39
woli123 napisał/a:

Co jak co, ale podziwiam kierowców rajdowych. Mają skurczybyki stalowe jaja. Piwko


I stalową klatkę, więc o ile normalnie przywalą, to nic im się nie stanie.

hellbwoi

2016-05-11, 22:59
Przynajmniej samochód na niedzielę już umył.

sylwusiex

2016-05-12, 00:23
Patrz Malina, JAK KUBICA!!

nsbikescom

2016-05-12, 00:58
@kokos_123 owszem, klatka jest niezbędna, ale czasami obrażenia wewnętrzne spowodowane przeciążeniami są zabójcze, więc nie zawsze jest tak kolorowo :)

kokos_123

2016-05-12, 01:58
nsbikescom napisał/a:

@kokos_123 owszem, klatka jest niezbędna, ale czasami obrażenia wewnętrzne spowodowane przeciążeniami są zabójcze, więc nie zawsze jest tak kolorowo :)


Masz dociągane pasy 5-6 punktowe + fotele kubełkowe z zabudowanymi zagłówkami + kask z systemem ochrony kręgosłupa szyjnego, w wyższych seriach. + kombinezon ognioodporny
Zależnie od serii, wyższe zabezpieczenia są wymagane, więc w WRC możesz przywalić w coś i ponad 200km/h i nadal przeżyjesz.

Oczywiście warto puścić kierownicę przed uderzeniem powyżej 100 km/h jeśli jesteśmy pewni że jebniemy, bo niestety złamany nadgarstek + wybite palce, to najmniejsze obrażenia jakich możemy dostać.
Zawsze uważajcie na zbyt dalekie ustawienie kierownicy, bo ręce wam pójdą podczas wypadku.

blaszka691

2016-05-12, 08:22
Ja tu żadnego dzwona nie widze :/

Ahmeden

2016-05-12, 09:04
Robert, to ty?

virutz

2016-05-12, 09:45
elwuwu napisał/a:

załoga cała


ech, gdzie te czasy gdy takie wypadki kończyły się śmiercią...

elwuwu

2016-05-12, 10:05
kokos_123 napisał/a:


Masz dociągane pasy 5-6 punktowe + fotele kubełkowe z zabudowanymi zagłówkami + kask z systemem ochrony kręgosłupa szyjnego, w wyższych seriach. + kombinezon ognioodporny
Zależnie od serii, wyższe zabezpieczenia są wymagane, więc w WRC możesz przywalić w coś i ponad 200km/h i nadal przeżyjesz.

Oczywiście warto puścić kierownicę przed uderzeniem powyżej 100 km/h jeśli jesteśmy pewni że jebniemy, bo niestety złamany nadgarstek + wybite palce, to najmniejsze obrażenia jakich możemy dostać.
Zawsze uważajcie na zbyt dalekie ustawienie kierownicy, bo ręce wam pójdą podczas wypadku.



oho, widzę mamy znafce tematu. Po 1 primo, to te dociągane pasy to pasy szelkowe i nie 5 tylko 6 punktowe, 5 punktowych się nie używa. Po drugie primo, jakie zagłówki? :shock: po 3 primo, od kiedy kask chroni kręgosłup? :facepalm: Od tego jest system HANS. I to nie tylko w "wyższych seriach jest to wymagane".
I gwarantuje ci, że jak przyjebiesz przy 200 to nawet "stalowa klatka" ci nie pomoże. Jak się nie ma o czymś pojęcia to następnym razem proponuję się nie udzielać. Januszu