18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

gupichuj

2017-02-22, 21:59
luki211,
Jak nie wiesz to się nie udzielaj bo Ci konkubent założy patelnie zamiast kierownicy.

Zadi_

2017-02-22, 22:40
nuda nuda nuuuda....

muniek112

2017-02-22, 23:01
KiKiZ napisał/a:

Jeżdżę po Krakowie codziennie od 2 lat i rzeczywiście, czym nowsze BMW tym większe pajace, aczkolwiek jakbym miał tak szczerze porównać - brak włączania kierunkowskazów, buractwo na drodze itd - to w większości takie zachowania są ze stron VW, to, to już jest patologia co oni robią...



Jeżdżąc w sezonie rano i popołudniu po Lublinie to najczęściej takie coś było spotykane w Audi

Dżizas_kurde

2017-02-23, 01:48
Cytat:


Jeżdżę po Krakowie codziennie od 2 lat i rzeczywiście,


To się przeprowadź do normalnego miasta a nie k***a jeździsz po Bochniowsko Wieliczkowskim skrzyżowaniu wiesniaków, buraków i sebixów....

Kraków - najgorsze miasto w jakim miałem wątpliwą przyjemność przebywać.
Chamstwo, sk***ysyńśtwo, drożyzna , cwaniactwo , chamstwo, sk***ysyństwo (już pisałem ? tak, pisałem bo jest tam chamstwo i sk***ysyństwo) na drogach...
Najgorsze miasto do jazdy ....

mufasa1908

2017-02-23, 03:11
Problem jest taki, ze kazdy model jest obarczony swoistego rodzaju wada fabryczna.. mianowicie.. po lewej strony kierownicy mamy manetke oczyszczania pasa ruchu.. wiadomo jak co jedzie przed toba lewym pasem to napier**asz ta manetka i takie specjalne blyski sciagaja samochod zagradzajacy ci droge.. problem polega na tym ze ta wajcha jest b. czyla k azde wychylenie jej z plaszczyzny poziomej w gore czy w dol powoduje uruchomienie sie alarmu w postaci blyskajacej zielonej strzalki ktora tak po oczach jebie ze az bola.Problem ma nature techniczna i bawarsc inzynierowie nie sa w stanie go rozwiazac. :shock:

Eleir

2017-02-23, 14:59
Kocham ból dupy p*zd z tico i innych samochodopodobnych wyrobów :D

Maciekxxx