18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Drugi plan

mygyry • 2020-06-28, 21:42
Człowiek by się napił, ale baba pilnuje...


donkapusta

2020-06-28, 21:44
Podobno w ślinie i ustach jest najwięcej zarazków, bakterii i wirusów. Widać, że gość oczytany, może profesor.

aaaaaaaaaaaaaa

2020-06-28, 21:45
Wypić nie każą....
Może chociaż sex?????

Sk8

2020-06-28, 21:51
Uda się, nie uda się, uda się :mrgreen: jj Lloyd

Juzwa

2020-06-28, 21:51
Babka ma rację, jak dziadek nałyka się spirytu, to potem babkę będzie p*zda szczypała, gdy jej dziadek helmuta strzeli.

freaky

2020-06-28, 22:14
Ciekawe na kogo głosują tacy debile. Swoją drogą już wiadomo, że mamy wybór pomiędzy prezydentem jarmułkowych socjalistów Jonnego Danielsa, proizraelskich skursysynów, a importem pedałów, afroinżynierów i nauki masturbacji dla dziewięcioletnich dzieci. Ja pie**ole...

Zigrin

2020-06-28, 22:53
Dziadzio musiał sobie pie**olnąć shota bo na trzeźwo nie dało się wybrać pomiędzy:


freaky napisał/a:

Swoją drogą już wiadomo, że mamy wybór pomiędzy prezydentem jarmułkowych socjalistów Jonnego Danielsa, proizraelskich skursysynów, a importem pedałów, afroinżynierów i nauki masturbacji dla dziewięcioletnich dzieci. Ja pie**ole...


mygyry

2020-06-28, 22:55
Zigrin napisał/a:

Dziadzio musiał sobie pie**olnąć shota bo na trzeźwo nie dało się wybrać pomiędzy:



W pierwszej turze wybór miał szerszy, przy drugiej turze to na trzeźwo nie ma co iść.
Wyborcy mają tak zajebiście krótką pamięć, że już zatęsknili za czasami panowania PO... Jak k***a można było Trzaskowskiego do drugiej tury wpuścić :facepalm:

gf21

2020-06-28, 23:17
I opie**olił redaktorowi bidon na czarną godzinę...

ProVVe

2020-06-29, 00:14
mygyry napisał/a:

W pierwszej turze wybór miał szerszy, przy drugiej turze to na trzeźwo nie ma co iść.
Wyborcy mają tak zajebiście krótką pamięć, że już zatęsknili za czasami panowania PO... Jak k***a można było Trzaskowskiego do drugiej tury wpuścić



Dokładnie... k***y zapomniały, że 220mld poszło w 8 lat sie pie**olić, a wałów nie liczę... Zamiast Konfederacji dać szansę czy juz nawet kogoś nowego to dalej wracają tarzać sie w gównie... Jednak wydaję mi się, że spora część robi to właśnie, żeby znowu swoje lody kręcić i walić na podatkach i układach

Eknen

2020-06-29, 00:37
ProVVe napisał/a:

Wyborcy mają tak zajebiście krótką pamięć, że już zatęsknili za czasami panowania PO... Jak k***a można było Trzaskowskiego do drugiej tury wpuścić



to proste - jest najmniejszym pojebem i krypto ateistą nienawidzącym pedofili w sukienkach .

Kam1S

2020-06-29, 01:05
Eknen napisał/a:

to proste - jest najmniejszym pojebem i krypto ateistą nienawidzącym pedofili w sukienkach .




Gówno prawda po tym co odpie**alał na prezydenturze w Warszawie wiadomo jest że pojebem jest jak każdy inny z listy, jak ktoś wierdala LGBT i inne ideologię ch*ja ma znaczenie jakie do szkół to zawsze będzie gorszy nawet od krypto ch*j wie kogo bo samo stwierdzenie krypto mówi że ta osoba gówno zrobi z tą swoją ideologia a kim jest prywatnie niema zabardzo znaczenia jeśli niewplywa to znacząco na wizerunek

Jagang

2020-06-29, 01:41
freaky napisał/a:

Ciekawe na kogo głosują tacy debile. Swoją drogą już wiadomo, że mamy wybór pomiędzy prezydentem jarmułkowych socjalistów Jonnego Danielsa, proizraelskich skursysynów, a importem pedałów, afroinżynierów i nauki masturbacji dla dziewięcioletnich dzieci. Ja pie**ole...



Ale wy jesteście k***a głupi. Trzaskowski nie ma za sobą rządu, więc jedyna jego władza jako prezydenta to blokowanie ustaw pisowskich. Wybór jest pomiędzy marionetką Kaczyńskiego (który zamierza sięgnąć po władzę autorytarną) a prezydentem blokującym część szkodliwych ustaw PiSu (PiS nie ma dobrych ustaw, więc Trzaskowski będzie blokował tylko szkodliwe). Wybierajcie: 3 kolejne lata umacniania PiSowskiej władzy i przeznaczania setek miliardów na kiełbasę wyborczą, czy przystopowanie j***nego Karła w dążeniu do władzy autorytarnej.

Zigrin

2020-06-29, 01:47
Jagang napisał/a:

Ale wy jesteście k***a głupi. Trzaskowski nie ma za sobą rządu, więc jedyna jego władza jako prezydenta to blokowanie ustaw pisowskich. Wybór jest pomiędzy marionetką Kaczyńskiego (który zamierza sięgnąć po władzę autorytarną) a prezydentem blokującym część szkodliwych ustaw PiSu (PiS nie ma dobrych ustaw, więc Trzaskowski będzie blokował tylko szkodliwe). Wybierajcie: 3 kolejne lata umacniania PiSowskiej władzy i przeznaczania setek miliardów na kiełbasę wyborczą, czy przystopowanie j***nego Karła w dążeniu do władzy autorytarnej.



Ten trzask (owski) twojej pękającej dupy jest bezcenny :lol:

Caramon

2020-06-29, 04:16
Ja już mam dość tej politycznej wojny w Polsce. Jestem zdumiony, jak łatwo można wyludnić kraj... Wystarczy spolaryzować społeczeństwo, żeby samo sobie obrzydziło życie w swoim kraju i rozjechało się po świecie.