18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Downhill-coś więcej niż tylko jazda na rowerze

sokol2304 • 2014-02-09, 11:01
Chciałbym przedstawić parę momentów z tras typowego zjazdowca. Sam jeżdżę od 3 lat, i szczerze żeby ten sport uprawiać trzeba mieć jaja. Niektórzy mowia że jak jeżdzisz na rowerze to jesteś pi*dą. taa. To wsiądź na typową zjazdówke i popierdzielaj 60km/h pomiedzy drzewami, błotem i z dużym nachyleniem zbocza.. Albo spróbuj skoczyć przy tych 60 ze stolika(typ rampy) 7 metrów w dół. nie ma sensu nawet tego porównywać z piłką nożna (hah), koszykówką czy kolarstwem szosowym gdzie pedzie jeżdżą w obcisłych strojach :-D teraz troche zajawki.


W tle pierwszego nuta mos def - marvelous times

matye

2014-02-09, 11:07
"pedzie w obcisłych strojach" mają tak napakowane nogi, że jakby cię kopnęli to byś się poskładał cwaniaczku

Brzydkii

2014-02-09, 11:09
Porównywanie jakichkolwiek sportów jest turbo ch*jowe. Jak to ktoś powiedział w pewnym temacie: "Pomidor lepszy, a ogórek jest dla pedałów" Sam jeżdżę na rowerze z trzema pedałami (BMX :amused: ), ale downhillem i freeridem się jaram bardzo. PozdROWER :)

sokol2304

2014-02-09, 11:09
myślisz że ja nie chodzę na siłownie i nie pakuje w nogi? to podstawa jest tak dla twojej informacji:)

skasowane

2014-02-09, 11:35
Tak pakujcie żeby wyrywać pustaki na imprezach :P

użyszkodnik

2014-02-09, 12:26
Już miałem dać piwo po pierwszej scenie, ale potem wjechała ta j***na muzy... to zj***ne coś w kanale audio.
Oglądać do 10 sek.

Kurgiel

2014-02-09, 13:43
uwielbiam jak ludzie którzy dostali składaka na komunie jarają się kolarstwem, Ci co dostali kompa są informatykami i hakerami a ci od zegarków bondami. jak trenowałem ( i to w sumie nie ważne co) to jednak potwierdzała się jedna reguła : Ci którzy się najbardziej jarali i z pogardą mówili o innych sportach to były największe p*zdy ;) także za opis nie masz piwa.