18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Diesel nie taki nudny

Rezonator • 2016-06-25, 13:50
Coś dla miłośników motoryzacji i szeroko pojętego "tuningu".

Przedstawiam Wam jeden z projektów, a raczej efektów tuningu pompy paliwa ekipy Dieselmeken. Co najlepsze gość projektuje i buduje od podstaw pompy pod dany silnik dobierając odpowiednio wszystkie parametry, średnice kanałów itp. i tylko na tym polega cały tuning (tylko i wyłącznie układ zasilania). Brak ingerencji w jakiekolwiek inne podzespoły.
Zaskakujące, ile można wycisnąć z poczciwego dieselka za pomocą dobrze zrobionej samej pompy. Aż miło popatrzeć jak daje dyma ;-)

Polecam profil na fb Dieselmeken AB i kanał na Youtube, gdzie można zobaczyć cały proces wykonania, regulacji i testowania takiej pompy.



Dieslem można? Można

maciejosw

2016-06-25, 13:56
Można tylko pytanie jak długo :D

cola1111

2016-06-25, 14:03
Co ty człowieku pie**olisz, przecież na końcu widać, że do tego starego diesla jest wsadzone turbo większe niż w 420 konnej Scani...Nawet słychać, jak świszczy to turbo. Zresztą niby to jedzie, ale więcej dymu niż dynamiki, obczaj kilka ostatnich filmów fanów 4 kółek na YT, tam pokazują jak przyspiesza najszybszy w Polsce diesel (jakieś BMW, ponad 500koni) to tamta BMW puści troszeczkę dymku, bo jest dobrze zestrojone, a ten mercedes to połowy paliwa nie zdąży przepalić, bo dawka jest źle ustawiona. Taka to ''super'' pompa... Zupełnie jak mój stary Ursus C330 też mam zwiększoną dawkę i też kopci jak szalony, ale do zaorania ogródka idzie jak przecinak xD

cuurniprime

2016-06-25, 14:23
Rezonator napisał/a:

Dieslem można? Można


Tylko po co? :roll:

Rezonator

2016-06-25, 14:23
Up up, przeczytaj ze zrozumieniem człowieku i nie unoś się jak obsrany. Doładowanie to zupełnie inna kwestia. Koleś zajmuje się tylko i wyłącznie budową pomp i ich strojeniem. Turbo? Jasne że ma turbo, sprzęgło i pewnie jeszcze kilka pierdół. Jaki sens byłby wrzucać robioną pompę do silnika bez doładowania?
Mówisz o zestrojeniu pompy z silnikiem, a widzisz cały myk jest w tym że one właśnie nie mają być do końca zestrojone ;)

Hrabia Drapula

2016-06-25, 14:38
więcej dymu z rury niż z opon, sprzęt na blachary, pod remizą zrobił by na nich takie wrażenie że by się kleiły jak much do gówna, przez wydech do sodka by się pchały

DaWeed

2016-06-25, 14:54
Moja golfina na pompie 11mm podobnie kopci :D

Raven93

2016-06-25, 15:29
Rezonator napisał/a:

Up up, przeczytaj ze zrozumieniem człowieku i nie unoś się jak obsrany. Doładowanie to zupełnie inna kwestia. Koleś zajmuje się tylko i wyłącznie budową pomp i ich strojeniem. Turbo? Jasne że ma turbo, sprzęgło i pewnie jeszcze kilka pierdół. Jaki sens byłby wrzucać robioną pompę do silnika bez doładowania?
Mówisz o zestrojeniu pompy z silnikiem, a widzisz cały myk jest w tym że one właśnie nie mają być do końca zestrojone ;)



Rezonator napisał/a:

i tylko na tym polega cały tuning (tylko i wyłącznie układ zasilania). Brak ingerencji w jakiekolwiek inne podzespoły.



Coś mi tu pie**olisz Jan

Byne

2016-06-25, 18:48
KKK29 to turbo, jest napisane na początku filmiku, 1,5 bara doładowania, + inne. Jestem Mechanikiem.

Heathen

2016-06-25, 19:04
Ten filmik wypalił mi oczy i uszy...

trebles121

2016-06-25, 19:56
turbo nie turbo to jakas c klasa ?

ZygiZygi

2016-06-25, 20:49
up to dokładnie E-klasa w124 u mnie zwana potocznie "klinem"

snik0

2016-06-25, 21:56
Diesel musi dymić żeby niemiec płakał jak sprzedawał

kaiel

2016-06-25, 22:59
diesel sryzel, oranżada... k***a