Cytat:
Kto z sadoli kieruje pojazdem ten wie - po 17:00 na "placach budowy" zostaje tylko stróż, a mogłaby być druga zmiana jak w zachodniej cywilizowanej cześci Europy.
Cytat:
To samo. Powinno się robić takie prace 24 h lub tylko w nocy. np. 18:00-06:00. Nie wiem jak można było dopuścić, aby robić takie rzeczy tylko w dzień.
Zresztą to jest przegięcie.
Jeśli kurwa nie wiecie czemu tak jest to się poduczyć trochę zalecam.
Na zachodzie można bo to zgodne z prawem. U nas nie można na 3 zmiany lecieć bo w zabudowanym i ileś tam kilosów od zabudowanego nie wolno w nocy bo jebana cisza nocna itp.
Tak mamy prawo pojebane. Widziałem wiele budów/remontów ulic gdzie lecieli na 3 zmiany i nie trzeba geniusza aby zobaczyć różnicę w czasie wykonania ale u nas kurwa zmiany zaczynają się między 7 a 9tą potem drugiej zmiany nie ma bo kończyliby po 22 a nie wolno z tego samego powodu co trzeciej. Niestety jest system 1 zmiany który trwa między 8 a 12h zależnie od wykonawcy. Ci lepsi stosują czasem system 14h zmiany.
Aby był system 2-3 zmianowy musiałoby to lecieć w ten sposób i cała ekipa non stop bo kurwa jak kładzie się nawierzchnię to musi być non stop podawany materiał (który musi być gorący i podgrzewany) i walce cały czas ubijające a nie jak u nas, że przychodzi jeden na godzine 7 a ekipa z walców na 8 a ci od asfaltu na 9tą.
Szkoda strzępić język. Kto z warszawy i okolic i widział jak wyglądała budowa obwodnicy i przebudowa katowickiej ten wie jakie to chujostwo było odpierdalane i ile trwało.
Teraz dalej katowicką przerabiają na ekspresówkę już od Nadarzyna i pozdrywane w chuj drogi chuj wie po co skoro goście robią 10km dalej ale jeden pas wyjebany metr poniżej drugiego i zostawiony jeden pas gdzie jakiś chuj jakby się rozjebał autem to już kurwa cały wylot z warszawy zajebany i nawet karetka nie dojedzie bo 2 auta większe od malucha się nie zmieszczą.