18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Cwaniaczek w BMW

krop85 • 2013-05-13, 19:02
Najpierw zgrywa cwaniaka, a później...

qhash

2013-05-14, 13:55
piwo dla policjanta, tak trzymać !

takich fafarafów jak ten grubas to powinni w ciemnej ulicy pałować aż się przyzna, że jest z marsa

Ronoaro

2013-05-14, 13:58
damian010288 napisał/a:

Z mojegu punktu widzenia, to policjant przekroczył swoje uprawnienia, co więcej, nadużywał przemocy wobec zatrzymanego. Teraz TVN ponosi odpowiedzialność karną za niezawiadomienie prokuratury o popełnionym przestępstwie. Tak litera prawa, a rzeczywistość...



Za to z mojego punktu widzenia, twoi rodzice powinni zapłacić państwu odszkodowanie, za zrobinie kogoś takiego jak ty. Przedstawiasz najgorszy gatunek człowieka, który jest pogardzany na każdej szerokości georgaficznej, jesteś typem człowieka "nie znam się, ale się wypowiem, a moje głupkowate wypociny macie uważać za prawdę objawioną".

zajete1

2013-05-14, 16:34
Powinni łapać takich "gangsterów" a nie ludzi co przechodzą na pasach na czerwonym,albo piją w parku...

bbreeze

2013-05-14, 18:11
amesv87 napisał/a:

Tomasz Lis to jednak jest koles... W swoim programie porusza wazne sprawy polityczno-spoleczne a pozniej zmienia garnitur na bluze i ulice z cwaniakow czysci


O tym samym pomyślałem.

Lestadeiro

2013-05-14, 18:37
A straż miejska niech obcina i się uczy od policji. A nie bezbronnych po ziemi targa, zresztą jak widać nawet policja ich nie lubi, bo jak brudną robotę trzeba odwalić, to dzwonią po strazników...teksasu chyba.

Zr...........PL

2013-05-14, 18:43
A ja też sobie coś napisze :-P

feranos

2013-05-14, 19:53