18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Cofka widlakiem

CrazyEdek • 2018-07-22, 09:59
Dobra, jeszcze jedna paleta i fajrant... :amused:


Karbit83

2018-07-22, 10:06
sp***olił. A mogło być tak pięknie.

Halman

2018-07-22, 10:46
sp***olił (bo spadł z rampy)
sp***olił (bo wypadł z widlaka)
sp***olił (spod przewracającego sie widlaka)

traf

2018-07-22, 10:54
więcej szczęscia niż rozumu :)

Lussy

2018-07-22, 12:13
Zachował wszelkie reguły bezpieczeństwa, nie uciekał z widlaka gdy ten spadał.

komin321

2018-07-22, 13:23
gdyby miał pasy zapięteeeeee to by mogl ze srodka obserwowac rozwoj sytuacji :D powinni zamknac to cos za nieprzestrzeganie zasad bhp

czakalakax

2018-07-22, 13:56
pasy nie zapięte...idiota...

bloodwar

2018-07-22, 14:59
Chyba pierwszy raz w życiu widzę taką rampę która nie ma żółto-czarnego pasu ostrzegawczego na skrajni albo choćby nie jest pomalowana na biało... Jak widać - jest to dość przydatny element orientacyjny

Pan_Diabeł

2018-07-22, 15:26
Przed jazdą wózkiem jezdniowym należy zorientować się w terenie po którym masz zamiar się poruszać. To jest 3 tonowy sprzęt a nie jakiś paleciak.

bloodwar, jeżeli ktoś potrzebuje malowanej rampy by nie spowodować wypadku to nigdy nie powinien się starać o licencję.

owiecs

2018-07-22, 21:29
@jarl_odyniec
Bredzisz człowieku. Jak się w pośpiechu szarości na dwóch poziomach zleją, to takie skutki. A może był nowy w pracy? Albo zmęczony w ch*j? A Ty od razu robisz z siebie guru. Malowanie ostrzegawcze działa. Tak jak działa malowanie linii rozdzielających pasy ruchu (np w jednym kierunku), niby niewiele, a różnica ogromna.

lordindycznik

2018-07-22, 22:31
@ up jarl_odyniec


Tak jak pisał owiecs, po prostu szarośc mu się zlała i oszukała oczy :) najlepszą metodą ostrzegawczą czy jakąkolwiek jest wizualizacja :)
l

łączemetale

2018-07-22, 22:46
Po robocie ręce otrzepał i fajrant

Antek01

2018-07-22, 22:54
Weźcie pod uwagę, że to chyba w jakimś azjatyckim kraju, a tam przepisy odnośnie oznaczeń mogą być całkiem inne niż w EU.
Ciekawi mnie ilu z tych co się twymądrzają nt przepisów bhp, pracowało kiedykolwiek na innym sprzęcie niż fotel przed ich własnym komputerem? Praktyka wygląda inaczej i nie pie**olcie mi że jest inaczej, bo trochę tematu znam.

DoubleBorger

2018-07-23, 10:59
Jak robiłem kurs na widlaka, to jadąc do tyłu obracałem się, żeby widzieć gdzie jadę, ale może jestem popie**olony :cry:

Pan_Diabeł

2018-08-17, 23:34
owiecs napisał/a:

@jarl_odyniec
Bredzisz człowieku. Jak się w pośpiechu szarości na dwóch poziomach zleją, to takie skutki. A może był nowy w pracy? Albo zmęczony w ch*j? A Ty od razu robisz z siebie guru. Malowanie ostrzegawcze działa. Tak jak działa malowanie linii rozdzielających pasy ruchu (np w jednym kierunku), niby niewiele, a różnica ogromna.



Nie bredzę. Wyrażam opinię opartą na logicznym myśleniu i zasadach używania wózków jezdniowych. Nie należy pracować "w pośpiechu". Jak Ci się "szarości zlewają" to skoryguj wzrok zanim wsiądziesz. A jak jesteś "zmęczony w ch*j" to idź się wyśpij. Nowy w pracy powinien zachować szczególną ostrożność. Linie są pomocne, zgadzam się, ale wyszkolony i kompetentny operator poradzi sobie bez względu na to czy są czy ich nie ma. A guru nie jestem bo jazda wózkami jezdniowymi to nie jest religia dharmiczna.