Co wkurwia Sadystów?

maciejpiet • 2009-07-17, 22:09
no dobra panowie i panie... bylo o tym czego sluchamy, czytamy, ogladamy. teraz porozmaiwajmy o tym na co sie wk***iamy. im więcej jadu tym lepiej.

mnie wk***iaja na ten przyklad... glupki! jezeli widze idiote, ktory cale dnie siedzi i przepie**ala pieniadze rodzicow na wodke, dragi i k***y rownoczesnie niczym innym sie nie interesujac to krew mnie zalewa. to moje subiektywne zdanie, bo do wszystkiego co mam musialem sam dochodzic.
jeszcze jedna wk***iajaca sprawa sa ludzie "srajacy wyzej jak dupe maja". chodzi mi o typkow co "sa najlepsi, najmadrzejsi, najdoskonalsi" i wszystkim innym kaza wypie**alac.

poza tym nie lubie jeszcze telewizji, wladcow sruch, led zeppelin, guns'n'roses i the doors

~Tołdi

2009-07-17, 22:12
maciejpiet napisał/a:

jeszcze jedna wk***iajaca sprawa sa ludzie "srajacy wyzej jak dupe maja". chodzi mi o typkow co "sa najlepsi, najmadrzejsi, najdoskonalsi" i wszystkim innym kaza wypie**alac.




Jebie prowokacją wobec mnie i Esne

Centurion

2009-07-17, 22:13
Najbardziej mnie wk***ia zakładanie bezsensownych tematów

.:.

2009-07-17, 22:17
A ja nie nawidzę Quinnów. No może jeszcze kilku użytkowników nieodpowiednio się zachowuje a to psuje nastrój(prawdopodobnie nie radzą sobie z emocjami/są niedorozwinięci emocjonalnie).

maciejpiet

2009-07-17, 22:54
Cytat:

Jebie prowokacją wobec mnie i Esne



przepie**alasz kase rodzicow, czy masz sie za zajebistego i srasz na wszystkich wkolo ? bo nie wiem w ktorym miejscu jebie ta prowokacja.

RastaSoldat

2009-07-18, 00:04
stary, a nas to pie**oli czego ty nie lubisz powtórzę mamy na to wyj***ne! to jest sadystyczne forum, a nie forum zmierzeń czy ki ch*j... k***a i jak tu palenie rzucić...

sukkub

2009-07-18, 00:08
RastaSoldat napisał/a:

k***a i jak tu palenie rzucić...

Do życia trzeba podejśc z jajem i dystansem :) I olać pewne rzeczy i pewnych ludzi. Stare ludowe przysłowie mówil
Cytat:

Miej wyj***ne a będzie ci dane

I tak trzeba żyć :) )

maciejpiet

2009-07-18, 01:05
Cytat:

Do życia trzeba podejśc z jajem i dystansem I olać pewne rzeczy i pewnych
ludzi. Stare ludowe przysłowie mówil



ano i pewno. gdyby wszyscy tak mysleli to nie byloby teraz poruszenia i moglby sie rozwinac fajny temat podobny do tych w ktorych wszyscy namietnie jada po katolach, dżeksonie itp. ale tak jak widac i sadysta moze byc wrazliwy i wszedzie widziec podteksty :D

RastaSoldat napisał/a:

k***a i jak tu palenie rzucić...



najlepiej raz a dobrze

Stivi

2009-07-18, 01:18
Centurion napisał/a:

Najbardziej mnie wk***ia zakładanie bezsensownych tematów



Mnie również.

Wk***iają mnie tez napinacze forumowi i wszelkie inne bestie które starają się podbudować na necie ;)

Rhox

2009-07-18, 08:22
Mnie wk***ia internet. Przez anonimowość kozaczą gówniarze którzy mają po 15 lat i grają w Tibię, piszą prowokujące posty albo zupełnie pozbawione sensu, wyzywają i rzucają ciętymi ripostami typu "twoja stara", nie rozumieją tego co jest napisane w regulaminie czy paru postach wyżej... tak to mnie najbardziej wk***ia...

Ragh nar Roog

2009-07-18, 12:18
Nie, to nie prowokacja. Pisze tylko, że nikt nie jest anonimowy w internecie. Szczególnie od kiedy istnieją portale typu Nasza Klasa ;-)

maciejpiet

2009-07-18, 12:25
Baalp napisał/a:

Nie, to nie prowokacja. Pisze tylko, że nikt nie jest anonimowy w internecie. Szczególnie od kiedy istnieją portale typu Nasza Klasa



no kazdy chyba zdaje sobie z tego sprawe. teraz tylko pada pytanie do czego zmierzasz ? ;)

DoktorBartas_PL

2009-07-18, 20:53
Mnie wk***iają sedesy, które nie mają tzw. "półeczki", tylko spad - na którym zawsze zostaje gustowna smuga. No i nie można obejrzeć swojego tworu i zapostować zdjęć na RateMyPoo.com.

Wk***iają mnie też umywalki na tyle małe, że gołąbek by się w nich nie wykąpał.

Jak ktoś zakłada temat "Nowy temat" i pisze tam jakąś bzdurę, którą by mógł napisać w odpowiednim temacie poniżej.

Wk***ia mnie też ten cały indie stuff, którego słuchają wszyscy zbulwersowani gówniarze świata.

Wk***iają mnie palące dziewczyny.
X