topic

co oznacza dla Polaków konflikt Izrael - Iran?

10
piwo
nowynick  @ 2018-05-18, 12:33
można by założyć, że przy takiej odległości ma to dla nas cały ch*j na znaczeniu, ale jednak.

Nie jest tajemnicą, że Izrael popiera główny eksporter ołowianej demokracji. Chociaż Iran gówno nam zrobił drażni żydków (i arabów) toteż nie powinniśmy pod groźbą sankcji gospodarczych (ze strony USA) kupować tańszej ropy u wroga (nie naszego), a przepłacać za tą z USA. I tak lawinowo rzecz ujmując -> wzrost cen paliw -> wzrost cen w sklepach -> wzrost kosztów życia. Wyższy obrót dolarem oznacza też, że wzrosną jego kursy, więc za wszystko dodatkowo zapłacimy z naszych kieszeni. Na końcu zapłacimy też za imigrantów, którzy zaczną napływać z nowej strefy wojennej.

Apeluje do włodarzy UE o pokazanie fuck`a stulecia Trumpowi i zapowiedź, że ich sankcje spotkają się z analogiczną odpowiedzią całej UE. Może kubeł zimnej wody ostudzi tego buca przed wywołaniem konfliktu atomowego

Abraxus 

2018-05-18, 12:41 [link]
Iran należy do państw z tzw. osi zła. Jest pod rządami religijnych oszołomów bandytów zdolnych do wszystkiego. Trzeba ich trzymać z jaja bo jak się popuści to zaczną warczeć.
Nie jest winą świata, że złotówka jest walutą tańszą niż papier do dupy. Dlatego już dawno powinniśmy byli przejść na euro.

krzyks_08.0 

1
2018-05-18, 12:43 [link]
nowynick napisał/a:
Na końcu zapłacimy też za imigrantów, którzy zaczną napływać z nowej strefy wojennej.


Z tymi imigrantami to nie do końca tak. Komu jak komu, ale najbardziej żydom zależy na tym, żeby w Polsce nie było ciapaków. Oni uważają nasz kraj za ziemię obiecaną i nie chcą tu mieć muslimów. Weźmy taką Francję. Tam jest antysemityzm na dużą skalę, ale o tym się nie mówi. Żydzi to wiedzą. A obecnie zajmujący ziemie Izraela nie są spadkobiercami izraelitów i sami to przyznają.

Co do Iranu. Jeszcze nie tak dawno ten kraj był w miarę normalny. Wystarczy porównać zdjęcie z lat 70-tych i obecne.

Abraxus napisał/a:

Nie jest winą świata, że złotówka jest walutą tańszą niż papier do dupy. Dlatego już dawno powinniśmy byli przejść na euro.


Ty tak k***a serio z tym euro czy jaja sobie robisz? :homer:

Abraxus 

1
2018-05-18, 12:47 [link]
matisadi napisał/a:
ale najbardziej żydom zależy na tym, żeby w Polsce nie było ciapaków. Oni uważają nasz kraj za ziemię obiecaną i nie chcą tu mieć muslimów. Weźmy taką Francję. Tam jest antysemityzm na dużą skalę,


nowynick 

8
2018-05-18, 12:56 [link]
Abraxus napisał/a:
Iran należy do państw z tzw. osi zła. Jest pod rządami religijnych oszołomów bandytów zdolnych do wszystkiego. Trzeba ich trzymać z jaja bo jak się popuści to zaczną warczeć.
.


O Libii, Iraku i Syrii mówiło się to samo. Tam owszem rządzili tyrani, ale najwyraźniej muzułmanów inaczej za mordę nie utrzymasz. Osi zła? Wg USA chyba, co Ty masz osobiście do Iranu, bo ja nic?

matisadi napisał/a:


Z tymi imigrantami to nie do końca tak. Komu jak komu, ale najbardziej żydom zależy na tym, żeby w Polsce nie było ciapaków. Oni uważają nasz kraj za ziemię obiecaną i nie chcą tu mieć muslimów.


To, że w Polsce nie ma ciapaków to zasługa słabego socjalu nie żydów/rządu. A za to, że ich ogólnie nie chcemy już płacimy czy chcemy czy nie. W świat idzie jaka to Polska niegościnna, skłóciliśmy się z połową UE, każde nasze oczekiwanie od UE będzie warunkowane "przyjmijcie".

krzyks_08.0 

3
2018-05-18, 12:58 [link]
nowynick napisał/a:


O Libii, Iraku i Syrii mówiło się to samo. Tam owszem rządzili tyrani, ale najwyraźniej muzułmanów inaczej za mordę nie utrzymasz. Osi zła? Wg USA chyba, co Ty masz osobiście do Iranu, bo ja nic?


Dokładnie. Byli tam tacy, co za mordę trzymali to towarzystwo, ale komuś nie było to na rękę.

nwonigers 

3
2018-05-18, 13:13 [link]
Tiaaa. Wszyscy zli, wczesniej w afryce tez byli zli przywodcy dzialajacy na uslugach zla kadafi itp. Dobrali sie do ich majatku pod plaszczykiem demokracji i wszyscy sa zadowolenii. Tak samo bliski wschod. Ze wszystkich przywodcow robili mordercow najezdzajac ich kraje dla bogactw , ktorymi zarzadaja. Media pie**ola jakie to tam ludobojstwa sie dzieja zeby opinia publiczna byla za amerykancami ktorzy napadaja na kolejne kraje a kieruje ich tylko i wylacznie rzadza zysku. Sami zrzucaja bomby na ludnosc cywilna, gwalca kobiety arabow a potem zwalaja na ich samych i ludzie w to wierza. Kiedy wreszcie do ludzi dojdzie ze najwiekszym zlem na tej planecie jest usa... Co do tych arabusow. Widzimy ich obraz tylko taki jaki podaja zj***ne media na uslugach zydow wiec nie wiem jak mozna w to wierzyc. wszyscy zli tylko amerykani dobzi. A niech ktos policzy ile te k***y rozpetali wojen w ciagu ostatnich 60 lat. Jakby tak im wyliczyc to nie zdziwilbym sie gdyby byli odpowiedzialni za wiecej smierci niz stalin i hitler razem wzieci, a moze nawet od mao zedonga. tylko ze przeciez nikt w szkole nie bedzie uczyc dzieci jak to amerykanie wprowadzaja demokracje;d.

krzyks_08.0 

1
2018-05-18, 13:27 [link]
nwonigers napisał/a:
Tiaaa. Wszyscy zli, wczesniej w afryce tez byli zli przywodcy dzialajacy na uslugach zla kadafi itp. Dobrali sie do ich majatku pod plaszczykiem demokracji i wszyscy sa zadowolenii. Tak samo bliski wschod. Ze wszystkich przywodcow robili mordercow najezdzajac ich kraje dla bogactw , ktorymi zarzadaja. Media pie**ola jakie to tam ludobojstwa sie dzieja zeby opinia publiczna byla za amerykancami ktorzy napadaja na kolejne kraje a kieruje ich tylko i wylacznie rzadza zysku. Sami zrzucaja bomby na ludnosc cywilna, gwalca kobiety arabow a potem zwalaja na ich samych i ludzie w to wierza. Kiedy wreszcie do lliudzi dojdzie ze najwiekszym zlem na tej planecie jest usa... Co do tych arabusow. Widzimy ich obraz tylko taki jaki podaja zj***ne media na uslugach zydow wiec nie wiem jak mozna w to wierzyc. wszyscy zli tylko amerykani dobzi. A niech ktos policzy ile te k***y rozpetali wojen w ciagu ostatnich 60 lat. Jakby tak im wyliczyc to nie zdziwilbym sie gdyby byli odpowiedzialni za wiecej smierci niz stalin i hitler razem wzieci, a moze nawet od mao zedonga. tylko ze przeciez nikt w szkole nie bedzie uczyc dzieci jak to amerykanie wprowadzaja demokracje;d.


Jakby się nie wpie**alali, to ludzie żyliby tak, jak pingwiny z misiami polarnymi. Na swoim terenie, na odległych biegunach. 8-)

woytasw 

2018-05-18, 13:37 [link]
Samie eksperci od spraw międzynarodowych - lepsi niż Radek Sikorski.

INWIGILATOR 

1
2018-05-18, 13:48 [link]
Wiecie kto jest gorszy od arabów, muzułmanów? Żydzi.. i światowe rządy, a Dlaczego? tego wam już mówić nie muszę.

Abraxus 

2018-05-18, 14:18 [link]
nowynick napisał/a:
Wg USA chyba, co Ty masz osobiście do Iranu, bo ja nic?

Finansują międzynarodowy terroryzm i pracują nad bronią atomową.

W Peacemaker było to trafnie powiedziane. Postać Julii Kelly granej przez Nicole Kidman powiedziała - "Nie boję się człowieka, który ma setki bomb atomowych. Boję się takiego, który chce mieć jedną".

Po ch*j im ta broń? Brudasy coś kombinują.

nowynick 

1
2018-05-18, 14:53 [link]
:roll:

Iran - szyici, Pakistan - sunnici. Pakistan atomówkę ma...

W pobliżu też sunnicka Arabia i żydowski Izrael, dobry straszak nie jest zły...

PS oni wypięli się na USA i rozbrojenie, bo historia sąsiedniego Iraku ich nauczyła czym się skończył dialog:
-"nie zbrój się Saddam, bo zaatakujemy"
-"dobrze nie zbroję się, wręcz rozbrajam"
-"no to atakujemy"

Przyczajonykangur 

3
2018-05-18, 14:58 [link]
@Abraxus

Oni chcą mieć bombę atomową bo Izrael ma 80 głowic jądrowych. Poza tym każdy rozsądny naród który nie chce być pod butem powinien mieć głowicę, tutaj nie chodzi o sam fakt posiadania głowicy tylko stopień rozwoju techniki którą temu towarzyszy. W sytuacji politycznej w której jest obecnie Iran też bym taką robił. O Iranie większość ludzi wie to co mu powie telewizja, a jest to stek bzdur. USA też finansuje międzynarodowy terroryzm jeżeli ten terroryzm działa w ich sprawie. To oni OFICJALNIE szkolili Alkaidę, Afgańczyków itp nie mówiąc o masie bojówek, wspierania zamachów stanów. itp
   Popularne tagi
ciccio  nieśmiertelni  w zawieszeniu  2015-05-13  przepisy ruchu drogowego  hompropaganda  chińska psychodela  liu jai yim taam  ghost story  erotic ghost story  gulag  03/05/2015  wysiada  se jie  najgorzej  lindemann  klauni  11-latka jedenastolatka
[ KWEJK ] [ JEB Z DZIDY ] [ WĄCHAM KSIĄŻKI ]